شکل‌گیری سبک زندگی جوانان با بهره‌مندی از موضوعات قرآنی بر محور روایات
کد خبر: 3855547
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
مشاور وزیر ارشاد تأکید کرد:

شکل‌گیری سبک زندگی جوانان با بهره‌مندی از موضوعات قرآنی بر محور روایات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از فعالیت‌های دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر گفت: شکل‌گیری سبک زندگی جوانان با بهره‌مندی از موضوعات قرآنی بر محور روایات و آموزش آن‌ها حاصل خواهد شد.

به گزارش ایکنا، محمدمهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ارشاد از مؤسسه دارالقرآن اهل‌ بیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر بازدید کرد.

احمدی طی سخنانی در این بازدید گفت: فضاسازی مؤسسه دارالقرآن و دقت نظر مدیران این مؤسسه قابل تحسین است. به جرأت مؤسسه‌ای با این برنامه‌‌ریزی و همچنین، داشتن بخش‌های مختلف فرهنگی و قرآنی درکشور کم‌نظیر است.

وی افزود: تنها راه جذب مردم به اسلام و قرآن اعتمادسازی است و شکل‌گیری سبک زندگی جوانان با بهره‌مندی از موضوعات قرآنی بر محور روایات و آموزش آن‌ها حاصل خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: اگر همه مؤسسات قرآنی کشور همچون مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) تفاسیر موضوعی را در اولویت آموزش‌های خود قرار دهند و به مشکلاتی که جامعه به آن مبتلاست بپردازند، تأثیر مثبت آن در جامعه را مشاهده خواهیم کرد.

همچنین، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارت ارشاد از مدیران بزرگترین مؤسسه قرآنی کشور تشکر و آمادگی همکاری وزارت‌خانه را با مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان، مدیر مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) نیز در سخنانی بیان کرد: وجود اساتید توانمند، فعال و پویا در مؤسسات قرآنی می‌تواند ایجادکننده نگرش مثبت در جوانان و نوجوانان نسبت به سبک زندگی باشد.
وی ادامه داد: مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) با توجه به طرح‌های جدید و داشتن اتاق فکر که از قاریان بین‌المللی و نخبگان کشوری تشکیل شده، روز به روز در حال گسترش فرهنگ قرآنی و درصدد ایجاد ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی است.
قربانیان ضمن اشاره به اعزام دو هزار و 300 زائربه یاد دو هزار و 300 شهید شهرستان خمینی‌شهر به کربلای معلی در ایام اربعین اظهار کرد: این مؤسسه در نظر دارد در زمینه‌های خیریه گام‌هایی بردارد که ثبت ایده و فکر تابلوهای یادبود مرحومین نقطه عطفی درآغاز اجرای طرح خیریه مؤسسه دارالقرآن(ع) است.

انتهای پیام
captcha