پیام معاون فرهنگی وزیر بهداشت به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها
کد خبر: 3855582
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

پیام معاون فرهنگی وزیر بهداشت به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها پیامی صادر کرده و این هفته را فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالان این حوزه بیان کرده است.

پیام معاون فرهنگی وزیر بهداشت به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها

به گزارش ایکنا به نقل از مفدا، سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیامی را به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها صادر کرده که به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
ترویج فرهنگ قرآنی سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

سپاس بیکران شایسته خداوندی است که صراط مستقیم عبودیت را به نور هدایت قرآن و عترت(علیهم السلام)، منور ساخت تا بشر از ورطه گمراهی نجات بخشد و به سوی سعادت دنیا و آخرت رهنمون شود: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ».

پیروان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، ندای «إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ اَلثَّقَلَیْنِ مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدِی کِتَابَ اَللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی» را به گوش جان می‌شنوند و راه رستگاری را با استمداد از نور قرآن و عترت(علیهم السلام) می‌یابند. از همین روست که گرامیداشت قرآن و عترت(علیهم السلام)، نه تنها در یک هفته، بلکه در تمام روزهای سال در دل اهل ایمان جاری است.

هفته قرآن و عترت(علیهم السلام) فرصت مناسبی است برای تقدیر از جدیت در خور تحسین شما همکاران سخت‌کوش و پرتلاش حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که برای اجرای باشکوه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت، با تمام توان در صحنه‌ها حاضر شدید و در راستای بزرگداشت فرهنگ قرآنی، دست به تلاشی جهادی زدید.

در ادامه این مسیر، با همراهی شما عزیزان و تمامی دل‌دادگان قرآن و عترت(علیهم السلام)، خواهیم توانست گام‌های بلندتری در زمینه ارتقای معرفت و بصیرت دینی، اجرای فعالیت‌های قرآن و عترت، توسعه فرهنگ نماز و تقویت انس با قرآن برداریم.

باشد که با توفیق الهی و با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به مدد همت بلند شما خادمان قرآن، فرهنگ قرآنی بیش از پیش در جامعه و دانشگاه نهادینه گردد.

بختِ جوان یار ما، دادنِ جان کار ما،
قافله سالار ما، فخرِ جهان، مصطفاست!

انتهای پیام
captcha