آمادگی اتحادیه قرآنی اصفهان برای خدمات‌رسانی به مؤسسات
کد خبر: 3855602
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

آمادگی اتحادیه قرآنی اصفهان برای خدمات‌رسانی به مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان از آمادگی این نهاد برای خدمات‌رسانی به مؤسسات قرآنی استان خبر داد.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: با توجه به فعالیت 202 مؤسسه و 300 خانه قرآنی در استان اصفهان و پراکندگی مؤسسات و مراکز قرآنی قبل از ادغام اتحادیه، بسیاری از این مراکز  تا کنون از خدمات ارائه شده توسط اتحادیه بهره‌مند نشده‌اند.

وی ادامه داد: اتحادیه قرآنی اصفهان طی نامه‌ای که به مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی استان ارسال کرده است،  آمادگی خود را برای ارائه خدمات‌رسانی به آنان اعلام کرد و درخواست شد که چنانچه تاکنون نسبت به تکمیل پرونده خود در اتحادیه مدغم، اقدام نکرده‌اند، در این مورد اقدامت لازم را انجام دهند.

خاکسارهرندی به برخی از خدمات ارائه شده اشاره کرد و افزود: استفاده از معافیت‌های مالیاتی با توجه به توافقات انجام شده با اداره‌کل مالیاتی استان، واریز مبالغ حمایتی که بعضا از سوی دستگاه‌های نظارتی تایید شود، دریافت قرآن پس ازتکمیل پرونده، تجهیز جلسات سنتی تحت پوشش مؤسسات قرآنی براساس ضوابط مربوط به خانه‌های نورانی، تخصیص وام به همه مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن، تبلیغ فعالیت‌های مراکز قرآنی در شبکه‌های مجازی اتحادیه از قبیل کانال، سایت، اینستاگرام، حمایت‌های مکاتباتی از مؤسسات در زمنیه‌های مختلف کاری از جمله خدماتی است که از سوی اتحادیه ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مؤسسات و مراکز قرآنی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09301133821 و 33360007 تماس بگیرند. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند صفحه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان را در اینستاگرام به نشانیInstagram.com/etehadyeisf دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha