اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3856044
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران با شعار «ترویج فرهنگ دانشگاهی؛ اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» در راستای تحقق دانشگاه اخلاق محور و مسئولیت‌پذیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به منظور تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی تأثیرگذار در ارتقا و توسعه امور فرهنگی و اجتماعی و ایجاد خلاقیت، الگوسازی برای آثار ارزشمند فرهنگی و همچنین مشارکت در اعتلای سطح فرهنگ دانشگاهیان و در راستای سیاست‌ها و اهداف فرهنگی، دومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره با شعار «ترویج فرهنگ دانشگاهی؛ اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» در راستای تحقق دانشگاه اخلاق محور و مسئولیت‌پذیر در ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در بخش‌های انجمن‌های علمی دانشجویی؛ کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی؛ نشریات دانشجویی؛ دانشگاهیان(دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی) برتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی و مدیران و کارشناسان برتر فرهنگی برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه، در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین شاطری، دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، غفاری، معاون فرهنگی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha