افتتاح 4 پروژه اسلامی در اندونزی
کد خبر: 3856929
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

افتتاح 4 پروژه اسلامی در اندونزی

گروه بین‌الملل ــ با حضور مدیر حوزه‌های علمیه ایران در اندونزی، 4 پروژه اسلامی در این کشور شامل مرکز مطالعات تمدن نوین اسلامی، مرکز آموزش‌های کوتاه «مدة الحکمه»، اتحادیه انجمن‌های دانشجویان حکمت عقلانی دانشگاه‌های اندونزی و اتاق فلسفه کورنر (فلسفه کانت اشتفان کورنر) افتتاح شد.  

به گزارش ایکنا از اندونزی؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه ایران در سفر به اندونزی، برنامه‌هایی چون افتتاح مرکز مطالعات تمدن نوین اسلامی، افتتاح مرکز آموزش‌های کوتاه «مدة الحکمه» را در برنامه خود داشته است.

وی ضمن دیدار با پروفسور دین شمس‌الدین، وزیر اسبق دین اندونزی، با رؤسای سابق سازمان محمدیه،‌ رئیس سابق مجلس العلما، معاون رئیس‌جمهور اندونزی در امور ادیان و مذاهب و عضو شورای عالی مجلس العلمای این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

اعرافی همچنین اتحادیه انجمن‌های دانشجویان حکمت عقلانی دانشگاه‌های اندونزی را افتتاح و با مسئولان مرکز اسلامی جاکارتا اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه جامعه المصطفی (ص) العالمیه، حوزه علمیه خاتم النبیین و حوزه علمیه الصدیقه الزهرا (س) نیز دیدار کرد.

وی در این سفر همچنین اتاق فلسفه کورنر را افتتاح کرد و به بازدید از مرکز اسلامی جاکارتا پرداخت. دیدار با انجمن خدام اهل بیت (ع) و عبدالرحمن العیدروس،‌ از فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی و نماینده مجلس از دیگر برنامه‌های وی در این سفر بود.

انتهای پیام
captcha