آغاز فعالیت «مرکز تخصصی قرآن و عترت» در اصفهان
کد خبر: 3857688
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

آغاز فعالیت «مرکز تخصصی قرآن و عترت» در اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ «مرکز تخصصی قرآن و عترت» با برپایی دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم، فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز تخصصی قرآن و عترت که یکی از زیرمجموعه‌های مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان است، فعالیت قرآنی خود را از آبان‌ماه با ارائه برنامه‌های آموزشی آغاز کرد.

حسین هدایت، مدیر مرکز تخصصی قرآن و عترت گفت: فعالیت این مرکز قرآنی با ثبت نام دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی حفظ قرآن، صوت و لحن، روخوانی، روان‌خوانی، تواشیح، تفسیر، تجوید قرآن کریم و نهج‌البلاغه، معارف اهل‌بیت(ع) آغاز شده است. این دوره‌های آموزشی ویژه آقایان در همه مقاطع سنی در نظر گرفته شده است. البته با توجه به علاقه‌مندی بانوان، مقرر شده پس از به حد نصاب رسیدن تعداد بانوان، صبح‌ها ویژه بانوان برپا شود.

کلاس‌های آموزشی با تدریس اساتید مجرب، در ترم زمستان به مدت سه ماه طی 12 جلسه آموزشی ارائه و همچنین دوره‌های حفظ قرآن برای دانش‌آموزان به صورت رایگان برگزارمی‌شود. به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان در زمان مناسب، جدول برپایی کلاس‌های قرآنی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی روزانه ازساعت 15:30 تا 19:30 به نشانی اصفهان، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهیدان کاظمی(کوجان)، کوچه 32، پشت مسجد الزهرا(س) مراجعه کرده و یا با شماره 09386635736 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha