بررسی منافع قانونی شدن رمزارزها در شماره جدید «تازه‌های اقتصاد»
کد خبر: 3857857
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

بررسی منافع قانونی شدن رمزارزها در شماره جدید «تازه‌های اقتصاد»

گروه اقتصاد ــ شماره جدید فصلنامه تازه‌های اقتصاد «منافع قانونی شدن رمزارزها برای اقتصاد کشور» را مورد ارزیابی قرار داده است.

بررسی منافع قانونی شدن رمزارزها در شماره جدید «تازه‌های اقتصاد»

به گزارش ایکنا، مهم‌ترین مطالب این شماره از فصلنامه «تازه‌های اقتصاد» شامل «شفافیت؛ موهبت بازار متشکل ارزی»، «شاهکار بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز»، «آرامش بازار در گرو ثبات سیاسی»، «تداوم رونق بازار سهام در نیمه دوم سال 98»، «خودتحریمی‌ها در سال 98 کم شد»، و «زمان قطع وابستگی بودجه به نفت رسیده است» هستند.

از جمله دیگر مطالب این شماره شامل «چالش‌های استخراج رمزارزها در ایران»، «تمهیدات توانیر برای تأمین برق ماینینگ»، «چالش‌های ماینینگ یا استخراج رمزارزها»، «نسخه مالیاتی برای رهایی از اقتصاد نفتی»، «بازطراحی کارکردهای نظام مالیاتی» هستند.

در بخشی از گفت‌وگو با محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان «قانونی شدن استخراج رمزارزها به نفع کشور است» می‌خوانیم: قانونی شدن استخراج ارزهای رمزنگاری شده در کشور، گامی برای خلق ارزش به نفع کشور و ساماندهی فضای ماینینگ بود تا برق به عنوان سرمایه ملی به حراج نرود. تأکید دارم که برق نباید به صورت بسیار گران یا بسیار ارزان به ماینرها تعلق گیرد بلکه باید با قیمتی رقابتی و مناسب به ماینرها برق ارائه شود تا آنها بتوانند به عنوان بازگیران بخش خصوصی علاوه بر خود برای کشور ارزش‌آفرینی داشته باشند.

بادآور می‌شود دوماهنامه «تازه‌های اقتصاد» به صاحب‌امتیازی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود.

برای مشاهده متن کامل این شماره اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۴
0
0
تا کی آذری جهرمی و دوستانشان با عوامفریبی و جو سازی عملکرد ضعیف و تخلفات شان را در ارتباطات کشور روپوشانی خواهند کرد؟
captcha