برگزیدگان تبلیغ دینی تجلیل شدند
کد خبر: 3858684
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

برگزیدگان تبلیغ دینی تجلیل شدند

گروه حوزه‌های علمیه ــ در آخرین مراسم بزرگداشت سالگرد علامه طباطبایی که شامگاه پنجشنبه از سوی انجمن تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، از تعدادی از چهره‌های اثرگذار در عرصه‌های تبلیغ دینی تجلیل و تکریم شد.

برگزیدگان عرصه‌های تبلیغ دینی تجلیل شدندبه گزارش ایکنا، در آخرین مراسم بزرگداشت سالگرد علامه طباطبایی که آیت‌الله مقتدایی از اعضای شورای عالی حوزه، برخی از اعضای جامعه مدرسین و اساتید سطوح عالی و خارج حوزه و همچنین سرمست، استاندار استان قم حضور داشتند، از آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی به سبب تالیف کتب ارزشمند در علوم و معارف اسلامی و تاریخ زندگانی پیامبران و ائمه اطهار(ع) و تصحیح کتب حدیثی مانند تحقیق، تعلیق و تصحیح در تفسیر العیاشی، که با مقدمه مرحوم علامه طباطبایی در بیش از شصت سال پیش منتشر شده است، تقدیر شد.
همچنین از حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خسروشاهی به سبب تلاش گسترده در تبلیغات دینی در عرصه داخلی و خارجی و سطح بین‌المللی و نشر کتب ارزشمند و همچنین احیا آثار و مکتوبات علامه طباطبایی تجلیل شد.
در ادامه این برنامه، از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی که سالیان متمادی در جایگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، فعالیت‌های فرهنگی و امامت جمعه و جماعات در تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده‌اند، تجلیل شد.
تجلیل از آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری به سبب بیان اثرگذار در منابر تبلیغی و عمومی و تکریم از حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه، به سبب تلاش گسترده در تبلیغ و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) در جایگاه امامت جمعه و جماعت و گسترش حوزه‌های علمیه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در پایان از خانواده حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری که سال‌ها در منبر وعظ و خطابه با صدای دلنشین خود ذاکر اباعبدالله الحسین(ع) بود و کتاب ارزشمند «به ساحل سخن» را برای استفاده فضلاء و طلاب و اهل منبر تألیف کرده است با حضور آیت‌الله نوری همدانی تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha