قرعه‌كشی نوبت اجرای متسابقان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد
کد خبر: 3861281
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

قرعه‌كشی نوبت اجرای متسابقان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم قرعه‌كشی نوبت اجرای متسابقان بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور امشب در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم قرعه‌كشی نوبت اجرای متسابقان بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور امشب، 11 آذرماه در محل هتل پارس شیراز برگزار شد.

در این دوره از جشنواره مجتبی فردفانی در بخش آقایان و لیلی رشیدی در بخش بانوان به‌عنوان ناظران ستاد عالی مسابقات حضور دارند.

در این مراسم كه در محل اسكان میهمانان سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد، نمایندگانی از دانشگاه‌های مختلف كشور و همچنین عوامل اجرایی مسابقات و لیلی رشیدی، ناظر ستاد عالی مسابقات قرآن و همچنین سیدقوام قاسمیان، از شورای فعالیت‌های قرآن و عترت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها حضور داشتند.

علی عزتی، رئیس اداره كانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: مراسم قرعه‌كشی ترتیب اجرای سالن‌های رشته‌های حفظ و قرائت در دو بخش بانوان و آقایان امشب برگزار شد.

وی با بیان اینكه به یاری خدا مسابقات بخش آوایی از فردا به‌مدت دو روز در سالن‌های تعیین شده برگزار می‌شوند، گفت: محل برگزاری مسابقات بانوان، هتل پارس و محل برگزاری مسابقات آقایان سالن‌های 22 بهمن و سینا و صدرا انتخاب شده است.

عزتی این نكته را یادآور شد كه بر اساس آیین‌نامه چنانچه نام یكی از متسابقان خوانده شد و در سالن مسابقات حضور نداشت، اسامی دو نفر بعد از آن خوانده شده تا تلاوت خود را ارائه دهند و بعد از این دو نفر، مجدداً اسم آن فرد غایب خوانده می‌شود و اگر باز هم در سالن حضور نداشت، از مسابقات حذف خواهد شد.

رئیس اداره كانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار كرد: امشب نتایج قرعه‌كشی از طریق فضای مجازی و همچنین نصب در سالن مسابقات به متسابقان اعلام خواهد شد و به یاری خدا طبق این برنامه جلو خواهیم رفت.

بنا بر این گزارش، همچنین امشب نیز بناست كه نشست هماهنگی هیئت داوران با مسئولان برگزاری مسابقات در محل هتل پارس برگزار شود.

یادآور می‌شود، پذیرش میهمانان این دوره از جشنواره از صبح امروز در محل هتل پارس آغاز شده است و متسابقان بعد از انجام مراحل پذیرش می‌توانند در بخش پذیرش گردشگری نیز برای استفاده از برنامه‌های تفریحی و زیارتی این جشنواره نیز ثبت‌نام كنند به عنوان مثال عصر امروز برنامه بازدید متسابقان از آرامگاه حافظ و همچنین زیارت حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) اجرا شد.

انتهای پیام
captcha