آغاز رقابت‌های ملی دانشجویان با توسل به شهدای گمنام
کد خبر: 3861358
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
امروز به هنگام افتتاح جشنواره ملی قرآن دانشجویان شاهد بودیم؛

آغاز رقابت‌های ملی دانشجویان با توسل به شهدای گمنام

گروه مسابقات ــ پیش از آئین افتتاحیه آغاز رقابت‌های ملی قرآن و عترت دانشجویان، متسابقان به همراه داوران و مسئولان برگزاری با حضور در مقبره شهدای گمنام مجتمع پیامبر اعظم(ص) با آرمان‌های شهدا پیمان بستند.

توسل به شهدا به امید اجابت حاجت/ موفقیتی که با توسل به شهدا خواسته می شودبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به شیراز؛ اوایل صبح امروز، 12 آذرماه دانشجویان آقا و خانم راه‌یافته به سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، عازم مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم(ص) شدند.

پس از صرف صبحانه، دانشجویان برای سوار شدن به وسایل نقلیه و اتوبوس‌ها به قصد عزیمت به محل برپایی افتتاحیه، دعوت شدند، برنامه‌ای که برای آن ماه‌ها برنامه‌ریزی شده است. بُعد مسافت و فاصله حدود 45 دقیقه‌ای آن از شهر شیراز و حضور در شهر صدرا و پیش‌بینی ترافیک صبحگاهی و نظم برپایی مراسم، این تعجیل در عزیمت را ایجاد کرده بود.

دانشجویان به هنگام ورود به محل برپایی مراسم افتتاحیه، ابتدا به زیارتگاه لاله‌های گمنام و محل دفن دو شهید رفتند. پخش صوت مداحی میثم مطیعی، ذاکر اهل بیت، حال و هوای این زیارتگاه را دوچندان معنوی‌ کرده بود.

مسئولان و مدیران ارشد دستگاه‌های دانشگاهی چون حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشجویان در این مراسم حضور داشتند. سپس متسابقان به محل برپایی مراسم افتتاحیه رفتند.

برپایی نمایشگاه جانبی فروش کتاب با تخفیف 20 درصد با موضوعات قرآنی و دینی و ارائه لوح‌های فشرده جامع‌الاحادیث و ... و نمایش پایان‌نامه‌های اساتید و نخبه‌های قرآنی دانشگاه علوم و قرآن شیراز از موارد دیگر این نمایشگاه در کنار درب ورود به سالن افتتاحیه بود.

یادآور می‌شود، آئین اختتامیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاهیان کشور نیز، پنجشنبه، ۱۴ آذرماه در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) با حضور مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha