حضور هیئت داوران در کنار متسابقان، اضطراب آنها را مضاعف کرده است
کد خبر: 3861654
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
یک حافظ کل قرآن:

حضور هیئت داوران در کنار متسابقان، اضطراب آنها را مضاعف کرده است

گروه مسابقات ــ شرکت‌کننده رشته حفظ کل سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با اشاره به اینکه نزدیکی اعضای داوران به متسابقان تا حدودی اضطراب متسابق را بیشتر می‌کند، گفت: امیدواریم در سال‌های بعدی اتاقی ویژه اعضای هیئت داوران در نظر گرفته شود.

حضور هیئت داوران در کنار متسابقان، اضطراب آنها را مضاعف کرده استامیررضا قیامی، حافظ کل قرآن کریم و دانشجوی رشته مهندسی عمران از دانشگاه پیام نور تبریز در حاشیه دومین روز از رقابت‌های سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور و در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: قرعه‌ام متشکل از سخت و آسان بود، البته در این قرعه‌ها کمی هم شانس دخیل است و نوبت هم نخستین نفر و صبح اول وقت بود که صداهم تا حدودی آماده نیست.
وی با اشاره به پاسخگویی وی به سه سؤال 10 سطری، ادامه داد: شماره قرعه‌ام از شامگاه گذشته اعلام شده بود. در این اجرا یک تذکر دریافت کردم، البته پس از آن به اصطلاح آن بخش از آیه پرداختم.
قیامی درباره حضور هیئت داوران در سالن مسابقات و نه در اتاق مجزا، اظهار کرد: حضور داوران در نزدیکی متسابقان شاید موجب مضاعف شدن اضطراب شرکت‌کنندگان شود که معتقدم بهتر است زمینه‌هایی فراهم شود تا اساتید نیز به مانند مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در اتاق هیئت داوران قرار گیرند.
یادآور می‌شود، هیئت داوران در رشته حفظ کل آقایان متشکل از اساتیدی چون معتز آقایی، محمد عباسی، سیدجواد سادات فاطمی، لطفی‌نیا و فتح‌پور بود.
یادآور می‌شود، سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از 12 تا 14 آذرماه در حال برگزاری است. اختتامیه این جشنواره نیز، پنج‌شنبه، 14 آذرماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(ع) با حضور مسئولان و مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha