نحوه تعامل و پوشش رادیو قرآن در جشنواره ملی دانشجویان
کد خبر: 3861957
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
ایزدی بیان کرد:

نحوه تعامل و پوشش رادیو قرآن در جشنواره ملی دانشجویان

گروه مسابقات ــ مدیر رادیو قرآن امروز در مراسم اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از همکاری خوب بین این شبکه با دانشگاه آزاد اسلامی در پوشش جشنواره خبر داد.

پخش زنده رادیو قرآن از اختتامیه جشنواره ملی قرآنی/ ظرفیت پخش فینال را داشتیممجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایکنا به شیراز، امروز، 14 آذر در حاشیه آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور درباره تعامل این رادیو در پوشش خبری این جشنواره اظهار کرد: طی برگزاری اختتامیه به جز لحظات اول که مشکلی در ارسال و فرستنده داشتیم، اما بقیه برنامه به صورت پخش زنده برای مخاطبان و شنونده‌ها پخش شد.

وی با اشاره به اینکه شاید ظرفیت پخش فینال جشنواره را نیز داشتیم، اگر قبلا گفت‌وگوهای بیشتری در این زمینه انجام می‌شد، افزود: نامه‌نگاری‌ها در این زمینه انجام شده بود و تعامل خوبی بین دانشگاه آزاد اسلامی و رادیو قرآن شکل گرفت و طی این رقابت‌ها با دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان گفت‌وگوهایی به صورت تلفنی صورت گرفت. الحمدلله پوشش خوبی داشتیم و چندین برنامه در این زمینه پخش و اطلاع‌رسانی شد.

ایزدی بیان کرد: همه ما در خدمت قرآن هستیم و اگر نهادی قصوری کرد، قابل گذشت است و نباید بگوییم دیر به ما اطلاع‌رسانی شده است پس پخش زنده انجام نمی‌دهیم و یا در پوشش برنامه کوتاهی کنیم. همه در خدمت قرآن هستیم و سعی می‌کنیم حداکثر همکاری را داشته باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha