تخفیف شهریه به برترین‌های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3862131
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
حجت‌الاسلام کلانتری خبر داد:

تخفیف شهریه به برترین‌های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

گروه مسابقات ــ معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تخفیف شهریه در تمامی رشته‌ها برای دانشجویان منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

تخفیف شهریه به برترین‌های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویانحجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در حاشیه برپایی سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره ارائه تشویق‌های بیشتر به جزء تندیس جشنواره و جوایز به دانشجویان، اظهار کرد: در تمامی رشته‌ها، تخفیف شهریه برای دانشجویان منتخب در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که در جشنواره سی‌و‌چهارم چه تغییرات و نو‌آوری‌هایی در نظر گرفته شده بود؟ اظهار کرد: هرساله بیشتر در تعیین منابع آزمون‌ها تغییراتی قابل مشاهده است. البته انتخاب شهر ادبی و هنری شیراز، فضای جدید و ویژه‌ای را به جشنواره امسال بخشید و شور و نشاط بیشتری را شاهد بودیم.

سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور طی 12 تا 14 آذرماه در دو بخش دانشجویان آقا و خانم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha