خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در «رامشیر»
کد خبر: 3862377
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در «رامشیر»

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان از ویزیت رایگان بیماران شهرستان رامشیر توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار الماس تیموری، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان این مطلب، گفت: یکی از بزرگ‌ترین اعزام‌های پزشکی صبح روز جمعه، ۱۵ آذرماه توسط این سازمان انجام شد.
وی بیان کرد: در این طرح که در راستای طرح‌های اعتلای بسیح و محرومیت‌زدایی انجام شد، بیش از ۲۵ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان خوزستان به‌صورت داوطلبانه اعزام شدند.
تیموری با بیان اینکه دراین طرح ابتدا غربال‌گری لازم برای شناسایی بیماران نیازمند توسط پزشکان، بهیاران، بهورزان و سایر کارکنان شاغل در مراکز درمانی شهرستان صورت گرفته است، گفت: در این طرح با توجه به کارت‌های توزیع شده، جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر به‌صورت تخصصی و فوق تخصصی معاینه و ویزیت شدند.
وی یادآور شد: در این اعزام تخصص‌هایی همچون اطفال، پوست، گوش و حلق و بینی، زنان، داخلی، قلب، حراج عمومی، سونوگرافی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، ارولوژی، اعصاب و روان، ارتوپدی، بینایی‌سنجی همراه با داروهای تخصصی و تجهیزات پزشکی به بیماران ارائه شد.
جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان در پایان اظهار کرد: علاوه بر تمامی خدمات صورت گرفته، در صورت لازم افرادی که نیاز به خدمات درمانی و پاراکلینیکی و یا عمل‌های جراحی داشته باشند، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه و بیمارستان‌های تحت پوشش خدمات پزشکی از طریق برگه‌های ارجاع و خارج از نوبت انجام خواهد شد.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام
captcha