تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ بازگشت آزمون شفاهی
کد خبر: 3862501
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ بازگشت آزمون شفاهی

گروه مسابقات ـ‌ـ زمان برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، که پیش از این و در دستورالعمل اجرایی سوم بهمن‌ سال جاری اعلام شده بود، تغییر کرد.

تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری قرآن

به گزارش ایکنا؛ براساس اطلاعیه‌ای که ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت اعلام کرده، زمان برگزاری آزمون تغییر کرده است.

بر اساس اطلاعیه شماره چهار ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت زمان برگزاری این آزمون که پیش از این و در دستورالعمل اجرایی روز سوم بهمن‌ماه اعلام شده بود به روز 11 همان ماه انتقال یافته است.

همچنین روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون شفاهی برای شرکت‌کنندگان زیر 10 سال خبر داده است. هر چند که سال گذشته آزمون شفاهی برگزار شد اما در دستورالعمل دوره هجدهم از برگزاری آزمون شفاهی سخنی به میان نیامده بود.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر، آزمون حفظ قرآن کریم جهت داوطلبان زیر ۱۰ سال صرفاً به صورت شفاهی برگزار می‌شود؛ زمان و مکان آزمون در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد».

هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

ثبت نام برای حضور در این آزمون از روز 25 آبان‌ماه آغاز شده و تا روز 22 آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha