راه‌اندازی قرارگاه سایبری در سمنان از سوی حوزه علمیه
کد خبر: 3862829
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

راه‌اندازی قرارگاه سایبری در سمنان از سوی حوزه علمیه

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغ حوزه علمیه سمنان از راه‌اندازی قرارگاه سایبری در این استان خبر داد و گفت: با توجه به جایگاه حوزه علمیه در جامعه و نیز اهمیت فضای مجازی، به این فضا وارد شدیم.

راه‌اندازی قرارگاه سایبری در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام ابراهیم فامیلی، معاون تبلیغ حوزه علمیه این شهر امروز، 18 آذرماه در نشستی با قرارگاه سایبری حوزه علمیه با بیان اینکه اهمیت جایگاه فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، گفت: با عنایت به ضرورت‌های لازم و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دغدغه مسئله فرهنگی و فضای مجازی و تکلیف نسبت به روحانیت، قرارگاه سایبری استان سمنان راه‌اندازی شد.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به جایگاه حوزه علمیه در جامعه و نیز اهمیت فضای مجازی، به این این فضا وارد شدیم، گفت: این قرارگاه سایبری، به همت معاونت تبلیغ این استان تشکیل‌ شده است.

فامیلی یادآور شد: تشکیل کمیته رصد، کمیته محتوایی، کمیته فنی و کمیته‌های دیگر و با بصیرت و آگاهی وارد شدن در حوزه سایبری لازمه مواجه با فضای مجازی است و اداره‌کل رسانه در معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور از روند رشد و پیشرفت این قرارگاه راضی هستند.

انتهای پیام
captcha