بازدید مدیرکل فرهنگی آستان قدس رضوی از دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر
کد خبر: 3863971
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

بازدید مدیرکل فرهنگی آستان قدس رضوی از دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از مؤسسه دارالقرآن اهل البیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر بازدید کرد.

در این بازدید، ضمن معرفی قسمت‌های مختلف مؤسسه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان، مدیر مؤسسه، توضیحاتی راجع به فعالیت‌های مؤسسه بیان شد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد نیز گفت: مجموعه دارالقرآن اهل بیت(ع) با توجه به فعالیت‌های گسترده آموزشی و تربیتی قابل تقدیر است و باید زمینه همکاری بیشتر این مؤسسه با مرکز قرآنی آستان قدس فراهم شود.

در خبر دیگری از مؤسسه آمده است؛ جلسه هم‌اندیشی مسئولان مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با تعدادی از ذاکرین اهل بیت و مجریان مجالس ترحیم در محل مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان، مدیر مؤسسه، هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارهای عملی تبلیغ و ترویج هر چه بیشتر قرآن کریم در مجالس ترحیم در مساجد، همچنین تبادل نظر پیرامون نحوه شروع به فعالیت خیریه قرآن و اهل بیت دانست.

قربانیان با تاکید به سیاست‌های مؤسسه مبنی بر مقابله با بی‌سوادی قرآنی در سطح کشور به ویژه نوجوانان و جوانان اظهار کرد: همه افرادی که دغدغه تعلیم و ترویج قرآن و معارف اهل بیت(ع) را دارند باید از کوچکترین فرصت برای نشر معارف قرآن بهره‌برداری کنند و ما در مؤسسه به دنبال ایجاد فرصت و بهره‌برداری از آن در راستای آشناسازی هر چه بیشتر جامعه با مفاهیم والای قرآنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه مؤسسات و سایر افراد می‌توانند درباره نحوه اجرای این طرح به صورت مراجعه حضوری و یا تماس با شماره 35105 از روند اجرای آن مطلع شوند، خاطرنشان کرد: حاضریم به همه مؤسسات خیریه که تمایل دارند به این شکل فعالیت کنند، کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha