تشرف بیش از 19 هزار زائر به بقاع متبرکه «خلیل‌آباد»
کد خبر: 3864525
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
از ابتدای سال صورت گرفته است؛

تشرف بیش از 19 هزار زائر به بقاع متبرکه «خلیل‌آباد»

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خلیل‌آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 19 هزار زائر از امامزادگان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیداحمد حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد، 25 آذرماه با بیان اینکه بیشترین حضور زائر در سطح بقاع متبرکه این شهرستان در ایام نوروز(طرح آرامش بهاری) به تعداد هشت هزار زائر بوده است، گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی موجب جذب حداکثری مردم و توجه آن‌ها به امامزادگان به‌عنوان مکانی امن است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین حضور زائر در امامزادگان مربوط به امامزاده سیدحسن(ع) روستای میرآباد و امامزاده سیدقاسم(ع) روستای ارغا است، بیان کرد: از تعداد 19 هزار زائر حدود 14 هزار نفر به این دو امامزاده بزرگوار شرفیاب شدند و از اماکن رفاهی شامل زائرسرا استفاده کردند.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خلیل‌آباد گفت: برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری سخنرانی‌های مذهبی، اقامه نماز، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف سال از جمله ویژه‌برنامه‌هایی بود که در سطح امامزادگان این شهرستان برگزار شد.
یادآور می‌شود، امامزاده سیدحسن(ع) روستای میرآباد، امامزاده سیدقاسم(ع) روستای ارغا، امامزاده سیدهادی(ع) روستای شوراب و معصوم‌زادگان بی بی حور و بی بی نور روستای جابوز، چهار بقعه متبرکه در این شهرستان هستند که سالانه پذیرای زائران از سراسر نقاط استان خراسان رضوی هستند.
وجیهه تیموری
انتهای پیام
captcha