نامگذاری بزرگراه سبزوار به نام سردار مقاومت
کد خبر: 3869051
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

نامگذاری بزرگراه سبزوار به نام سردار مقاومت

گروه شهرستان‌ها ــ همزمان با اقصی نقاط دیگر کشور برای قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت سردار مقامت، شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از برگراه‌های سبزوار با مصوبه اعضای شورای اسلامی این شهرستان در جلسه امروز به نام این شهید نامگذاری شد.

نامگذاری بزرگراه سبزوار به نام سردار مقاومتحسین بروغنی، عضو کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به پاس قدردانی و ارج نهادن برای فعالیت‌های سرباز رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس یکی از بزرگراه‌های شهرستان سبزوار با تصویب در جلسه امروز کمیسیون ایثار و مقاومت، 14 دی ماه به نام این شهید والا مقام نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه این پیشنهاد از طرف شهردار سبزوار مبنی بر نامگذاری خیابانی در سبزوار به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مطرح شده بود، افزود: حدفاصل میدان خلیج فارس سبزوار تا کمربند جنوبی(جاده اصلی تهران- مشهد) به طول 3 کیلومتر به نام این سرباز رشید اسلام مورد تصویب قرار گرفت.

بروغنی اضافه کرد: این سرباز ولايت با مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه در خط مقدم مقاومت جهان اسلام در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها نقش بي‌بديلي در حفظ وحدت و انسجام ملت‌های منطقه داشت و به عنوان پرچم‌دار جبهه مقاومت، ايستادگی و مقاومت را به همه آموخت.

عضو کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای اسلامی سبزوار در پاسخ به سؤال دیگری در رابطه با ساخت حسینیه شهدا در سبزوار در چه مرحله‌ای است، بیان کرد: اسکلت و سفت کاری ساختمان تقریبا تمام شده است و با فعالیت‌هایی که در حال انجام است این حسینیه در اسفند ماه همزمان با روز شهید افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha