سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی بود
کد خبر: 3869385
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راهبرد جدید را در منطقه و جهان ایجاد کرده است، گفت: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد.

سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی بود

به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، امروز، 16 دی ماه در آیین گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: زبانم در مقابل عظمت روح شما مردم مردان و زنان غیرتمند ایلامی برای گرامیداشت شهادت سردار بزرگ اسلامی حاج قاسم سلیمانی قاصر است.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی در ولایت ذوب‌ شده بود و اگر بخواهیم یک‌ میزان تشخیصی در مورد ذوب شدن ایشان در ولایت داشته باشیم، من ناچارم به ابوالفضل العباس(ع) اشاره‌ کنم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: ولایتمداری حضرت ابوالفضل العباس(ع) در تبعیت از امام‌ حسین(ع) در صحنه عاشورا، اوج ذوب شدن در امر ولایت و تبعیت از امام زمان خود بود و این بدیهی‌ترین موضوع در نگاه اعتقادی ما شیعیان در خصوص آقا ابوالفضل العباس(ع) است، ماندن در مسیر و تبعیت از ولایت را دوباره حاج قاسم سلیمانی در زمان حال به ‌درستی ترسیم کرد.

شاکرمی اظهار کرد: حاج قاسم دارای پارادوکس‌های متعددی بود، نگاه نافذ و انقلابی در جبهه مقاومت و نگاه مهربانانه در برخورد با خانواده، مادران و پدران شهدا در کنار هم در حاج قاسم سلیمانی تجمیع شده بودند.

وی با تأکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راهبرد جدید را در منطقه و جهان ایجاد کرده است، تصریح کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم که به شکل افسانه‌هاست، راهبردی که امروزه معنای فراوانی را در جهان تصویر کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت، در عراق با داعش مبارزه کرد و او نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد و تا زمان شهادت دست از مبارزه با تروریسم برنداشت و خود نیز قربانی رذالت تروریسم جهانی آمریکای جنایتکار شد.

شاکرمی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام تاریخی‌شان، شهادت سردار سلیمانی را به امام زمان(عج) تسلیت عرض کردند و از این نگاه است که می‌فرماید هم دشمنان و دوستان بدانند که انتقام سختی گرفته خواهد شد، صاحب این کشور و انقلاب اسلامی حضرت امام زمان(عج) است و از این نگاه است که رهبر فرزانه انقلاب با عظمت و صلابت این پیام را صادر کردند.

انتهای پیام
captcha