مردم قدر خادمان صادق و متواضع خود را می‌دانند
کد خبر: 3869401
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

مردم قدر خادمان صادق و متواضع خود را می‌دانند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه علت محبوبیت سردار سلیمانی و تجلیل مردم از ایشان تا حدود زیادی بسته به شخصیت مردمی و متواضع او است اظهار کرد: به طور حتم، مردم ایران خادمان صادق خود را به شرط صداقت و خدمت بی ریا پاس داشته و می‌دارند  و ابراز محبت می‌کنند که البته مسئله‌ای طبیعی و فطری است.

بنیادیحجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی، نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم گفت: آنچه سبب انتقام دولت جنایتکار و خبیث آمریکا از سردار سلیمانی شد مجموعه‌ای از عوامل بود.

وی افزود: فراگیری و توسعه جبهه مقاومت و تعمیق و تثبیت آن در این سال‌ها با وجود هزینه‌های هنگفت دولتمردان آمریکایی، اسرائیلی و سعودی در منطقه یکی از مهمترین عوامل جنایت علیه سردار بین‌المللی مقاومت و همراهان او بود.

وی با بیان اینکه تنها نیرویی که در برابر زیاده‌خواهی‌ها و سیاست‌های ظالمانه استکبار جهانی ایستاده است جبهه مقاومت است تصریح کرد: آمریکا با هدف دست‌اندازی به نفت منطقه و تامین منافع نامشروع خود و حفظ اسرائیل وارد غرب آسیا شده است و متاسفانه بسیاری از کشورهای منطقه هم یا در برابر جنایات او سکوت کرده و یا از آمریکا حسب می‌برند ولی جبهه مقاومت در برابر آنان ایستاده و این مسئله برای آنان گران تمام شده است.

بنیادی، ضعف در درون دولت ترامپ و آمریکا را از دیگر عوامل ترور سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: آمریکا در هر مقطعی که در درون خود احساس ضعف کند دست به جنایت می‌زند؛ امروز وضعیت ترامپ در آمریکا وضع مناسبی به خصوص در آستانه انتخابات نیست و جایگاه او متزلزل شده است لذا دست به این جنایت زد تا به بازیابی وجهه بیرونی خود در نزد مردمش بپردازد.

بنیادی، سومین دلیل در ترور شهید سلیمانی را شخصیت برجسته این سردار دلاور دانست و اظهار کرد: سردار سلیمانی، فردی باهوش، شجاع و مجاهد بود که در طول 40 سال انقلاب اسلامی در عرصه نظامی به ملت ایران و جبهه مقاومت خدمت کرد؛ در سال‌های اخیر در جنگ علیه ملت سوریه، لبنان و عراق نقش محوری داشت و به خصوص در دهه اخیر با تلاش‎های او، گفتمان مقاومت را در میان مردم منطقه به گفتمانی اصیل در برابر گفتمان سازش تبدیل کرد لذا چنین شخصیتی برای آنان آسیب‌های زیادی داشت و این مقطع را برای این انتقام برگزیدند.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فضای انقلابی این روزها در کشور بیان کرد: مبارزه با مستکبران مخصوصا در جایی که بحث ولایت و شهادت و جهاد در میان است همواره با شهادت سرداران و مجاهدان رشیدی مانند سردار سلیمانی جنبشی داغ‌تر شده و می‌شود و امروز هم ملت ایران از خدمات این مرد بزرگ تجلیل با عظمتی انجام می‌دهند.

بنیادی با بیان اینکه رهبری جبهه مقاومت امروز در وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی است بیان کرد: ایشان با صلابت و اقتدار مسیر آینده کشور را هدایت خواهند کرد و همه باید پیرو ولایت باشند و بدانیم تنها راه مقاومت هم پیمودن راه شهید سلیمانی است.

نایب ریئس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد آینده جبهه مقاومت تصریح کرد: یقینا جبهه مقاومت با شهادت این سردار افول نخواهد کرد بلکه همانگونه که آثار شهادت ایشان را می‌بینیم رویکرد و تفکر مقاومت در کشورهای دیگر اسلامی بیشتر رشد و تعمیق خواهد یافت.

شخصیت مردمی و متواضع؛ عامل تجلیل میلیونی ملت ایران

بنیادی با بیان اینکه علت محبوبیت سردار سلیمانی و تجلیل مردم از ایشان تا حدود زیادی بسته به شخصیت مردمی و متواضع او است اظهار کرد:  به طور حتم، مردم ایران خادمان صادق خود را به شرط صداقت و خدمت بی ریا پاس داشته و می‌دارند  و ابراز محبت می‌کنند که البته مسئله‌ای طبیعی و فطری است.

وی افزود: سختی در مسیر پیشرفت در هر کشوری، وجود دارد و کشور ما هم با وجود این همه دشمنی بیشتر در معرض سختی هستیم ولی گاهی مردم احساس می‌کنند که برخی بی تدبیری‌ها سبب این سختی‌ها است لذا برخی نارضایتی‌ها ناشی از عملکرد برخی از مسئولان است.

بنیادی تصریح کرد: ملت فهیم ایران به برکت انقلاب اسلامی، سواد رسانه‌ای و تحلیل سیاسی خوبی پیدا کرده‌ است و به خوبی میان خادمان صادق و دیگران تشخیص می‌دهند؛ ملت ایران ملت بزرگی است و در مقاطع حساس حامی کشورش خواهد بود و تجلیل این روزها از سردار سلیمانی قدرشناسی از یک خدمتگزار صادق ، متواضع، بی ریا و مردمی است.

انتهای پیام
captcha