شهادت سردار سلیمانی، ایران و عراق را متحدتر کرد
کد خبر: 3869557
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

شهادت سردار سلیمانی، ایران و عراق را متحدتر کرد

گروه سیاست و اقتصاد _ رئیس دانشگاه ارومیه گفت: اخیرا در منطقه حوادثی توسط دشمنان با هدف ایجاد اختلاف و نفاق بین ایران و عراق اتفاق افتاده بود که با شهادت سردار سلیمانی، خون ایران و عراق در هم آمیخته شد و اهداف دشمنان محقق نشد.

شهادت سردار سلیمانی، ایران و عراق را متحدتر کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رحیم حب‌نقی، رئیس دانشگاه ارومیه، روز گذشته ۱۵ دی ماه، در مراسم گرامیداشت عروج ملکوتی سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، در دانشگاه ارومیه، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مقدس شهید سردار سلیمانی که در تهران برگزار خواهد شد، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.
وی افزود: سردار سلیمانی همیشه به یاران و همراهان خود می‌گفت برای من آرزوی شهادت کنید، ایشان به مرز کمال رسیده بود و دنیا برای ایشان همچون قفس تنگ بود و از خدا همواره طلب شهادت می‌کرد.
حب‌نقی ادامه داد: خداوند بخاطر اخلاص و خلوص نیتی که سردار داشت زمان شهادت ایشان را به‌ نحوی مقرر کرد که شهادت ایشان تاثیر به سزایی در کل جهان بگذارد و بهترین نعمت برای منطقه شد به مقام رفیع شهادت دست یابد.
رئیس دانشگاه ارومیه بیان کرد: سردار شهید، مهد اخلاص بود و مطیع بی‌چون و چرای اوامر و دستورات مقام معظم رهبری و پشتیبان و حامی ولایت فقیه و امام زمان خود بود.
وی تصریح کرد: اخیرا در منطقه حوادثی توسط دشمنان با هدف ایجاد اختلاف و نفاق بین ایران و عراق اتفاق افتاده بود که با شهادت سردار سلیمانی، خون ایران و عراق در هم آمیخته شد و شرایطی که دشمن در انتطارش بود محقق نشد و شرایطی را ایجاد کردند که مجلس عراق طرح خروج آمریکا از عراق را تصویب کند.
حب‌نقی افزود: خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همران‌شان پایمال نمی‌شود و باعث اعتلا و عظمت اسلام و مسلمین خواهد شد همان‌گونه که چهل سال پیش نطفه آن بسته شد و تا ظهور امام زمان(عج) ادامه می‌یابد و راه شهید سلیمانی ادامه دارد و دشمنان تاوان سختی خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha