حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3869590
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی حضور خواهند داشت.

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، عباس تقی‌زاده، مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی امروز، دوشنبه، 16 دی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدقاسم سلیمانی، گفت: مشارکت مردمی بی‌نظیر است و باید در سطح کشور و دنیا تصویر خیلی خوبی از مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی منعکس شود.

وی افزود: آمار خبرنگارانی که برای پوشش خبری مراسم سردار ثبت‌نام کرده اند خیلی زیاد است و ساماندهی کار سختی است که برای پوشش مراسم میدان آزادی، فرودگاه و گلزار شهدا کارت‌های ویژه را در اختیار می‌گذاریم.

تقی‌زاده با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه، ۱۸ دی ماه مراسم ترحیم سپهبد شهید سلیمانی از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha