آمادگی 180 اتوبوس برای اعزام مردم لرستان به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی
کد خبر: 3869655
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

آمادگی 180 اتوبوس برای اعزام مردم لرستان به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری لرستان با اشاره به آمادگی ناوگان اتوبوسی برون‌شهری لرستان برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهارکرد: بیش از ۱۸۰ دستگاه اتوبوس استان آمادگی همکاری در مراسم تشییع سردار سلیمانی را دارند.

آمادگی ۱۸۰ اتوبوس استان برای مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، پیش از ظهر امروز دوشنبه، ۱۶ دی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بنا به تاکید سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای بر اعزام حداکثری ناوگان مسافربری اتوبوسی جهت جابجایی هم استانی‌هایی که قصد شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی را دارند، ناوگان مسافربری اتوبوسی استان آمادگی خود را اعلام نموده است.

وی با ذکر این مطلب که تمهیدات لازم برای جابجایی شرکت‌کنندگان هم استانی در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی اتخاذ شده است، افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این خصوص با انجام مکاتبات با شرکت‌های حمل و نقل مسافر و برگزاری جلسات برنامه ریزی، تدابیر لازم را اندیشیده و نسبت به هماهنگی و ساماندهی ناوگان مسافربری اقدام کرده است.

شرفی تصریح کرد: بیش از ۱۸۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی استان لرستان آماده جابجایی هم استانی‌های عزیزمان و خدمت‌رسانی به تشییع کنندگان پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی هستند.

انتهای پیام
captcha