سردار سلیمانی، محور اتحاد و شهادتش نقطه عطفی در انسجام ملی است
کد خبر: 3869666
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

سردار سلیمانی، محور اتحاد و شهادتش نقطه عطفی در انسجام ملی است

گروه سیاسی- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات، محور اتحاد و شهادت وی نیز نقطه عطفی در انسجام ملی برای پیشبرد اهداف کشورمان است.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از فرمانداری سقز، عادل کریمیان، فرماندار ویژه سقز در مراسم نکوداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی که امروز، 16 دی‌ماه هم‌زمان با مراسم تشییع‌جنازه این سردار رشید جهان اسلام با حضور قشرهای مختلف مردم، در سقز برگزار شد، اظهار کرد: سردار محور و هماهنگ‌کننده مقاومت و عامل وحدت در منطقه خاورمیانه بود.
وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی اظهار داشت: تواضع و فروتنی وی زبانزد عام و خاص بوده است و این ابرمرد را به‌عنوان شخصیت شیشه‌ای می‌شناسند.
کریمیان با عنوان اینکه کارنامه دولت آمریکا سیاه است بیان کرد: اقدامات این کشور در کودتای 28 مرداد 32، کودتای نوژه، حادثه طبس، ترور و ایجاد ناامنی، جنگ‌های مذهبی و فرقه‌ای، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، عهدشکنی و پیمان‌شکنی و حمایت بی‌چون‌وچرا از رژیم بعث و محور شرارت خواندن ایران نمونه‌ای از این کارنامه مخالف حقوق بشری است.
وی بابیان اینکه ترامپ اهل مذاکره و معامله نیست، به رفتارها و دکترین رئیس‌جمهوری‌های ماقبل ترامپ ازجمله جرج بوش اشاره و بیان کرد: پارادایم آشوب، دکترین هنری کسینجر و نظریه اجرای بازیگری دیوانه ازجمله پارادایم‌های حاکم بر امنیت ملی آمریکا است و امروز ترامپ با پیروی از مدل جوجیتسو در ابتدا تهدید می‌کند، سپس جاخالی و پرتاب می‌کند.
فرماندار سقز به کارنامه جنایت‌های آمریکا در جهان اشاره و بیان کرد: تهدید، تحریک، ترور و تحریم، کارنامه آمریکا در حوزه حقوق بشر است.
وی بابیان اینکه، آمریکا به دنبال عدم ثبات در خاورمیانه است، اعلام کرد: سردمداران آمریکا از این راهبرد برای فروش اسلحه و تاراج نفت بهره می‌گیرند.
کریمیان بابیان اینکه دولت آمریکا از ریخته شدن خون یک پیمانکار خود در کشور عراق نگذشت،عنوان کرد: شورای عالی امنیت ملی که با حضور رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، در خصوص انتقام خون سردار سلیمانی و هم‌رزمانش تصمیم لازم گرفته است و به‌وقت خود عمل می‌شود.
وی همچنین با عنوان اینکه بایستی هوشیار باشیم، بیان کرد: سیاست دو حزب حاکم آمریکا در قبال ایران، سیاست تهدید، تحریک، ترور و تحریم است.
شهادت سردار سلیمانی سرآغازی برای محو شدن آمریکا خواهد شد
دکتر عابد نقیبی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز اظهار کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی نماد مدافع مقاومت اسلامی در منطقه بودند.
وی با اشاره به اینکه این سردار ولایی تمام زندگی خود را وقف حراست از ارزش‌های اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب کرد، افزود: شهادت آرزوی سردار سلیمانی بود و این شهادت سرآغازی برای محو شدن آمریکا خواهد شد.
نقیبی حاج قاسم سلیمانی را سردار عرصه شرف، جهاد و مقاومت برشمرد و عنوان کرد: شهید سلیمانی یک مسلمان باعزت و سردار اسلام بود و با شهادتش معادله ماندگاری آمریکا در منطقه به هم خورد.
ماموستا سید حسین حسینی، امام‌جمعه سقز هم در سخنانی با اشاره به آیاتی از قرآن به توصیف شخصیت حاج قاسم پرداخت و افزود: وی مجاهد راه حق و سردار اسلام بود که با تخریب‌کنندگان دیدن ازجمله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مبارزه می‌کرد.
وی بابیان اینکه شناخت دشمن در هر دوره و زمانه‌ای، به بصیرت نیاز دارد به عمق دشمنی آمریکا و اسرائیل در طول دوران 40 سال نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: انتقام سخت به‌وقت خود گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha