محبت سردار سلیمانی از دل‌ها پاک نمی‌شود
کد خبر: 3869719
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

محبت سردار سلیمانی از دل‌ها پاک نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ یک نماینده مجلس گفت: سردار سلیمانی بر قلوب ایرانیان و مظلومین جهان حکومت می‌کند و اگرچه دشمن جسم ایشان را ترور کرد، ولی نمی‌تواند عشق و محبت او را از دل‌های ایرانیان و مظلومین جهان بزداید.

محبت سردار سلیمانی از دل‌ها ترور نمی‌شود

حیدرعلی عابدی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، شهادت داد که دولت آمریکا به قوانین بین‌المللی احترام نمی‌گذارد و قوانین جوانمردانه را نمی‌شناسد و بزدل، ترسو و اهل ترور است. اگرچه آمریکا دم از مبارزه با تروریسم می‌زند، ولی خودش تروریست است. آمریکا بزرگ پرچمدار مبارزه با تروریسم را ترور کرد.

وی افزود: شهادت سردار دل‌ها نشان داد که سردمداران آمریکا به هیچ کدام از قواعد جنگی اعتقاد ندارند و از هیچ قاعده و قانونی به جز قانون جنگل پیروی نمی‌کنند، شاید قانون جنگل هم این‌قدر وحشیانه نباشد. این شهادت همچنین نشان داد که کشورهای اروپایی هیچ استقلالی از خود ندارند، جز تبعیت کامل از زور و قدرت و استکبار جهانی.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که رژیم صهیونیستی تابع هیچ قاعده و قانونی نیست، جز جاسوسی، خباثت و به هم زدن نظم خاورمیانه و اینکه دقیقا سلولی سرطانی است که در این منطقه رشد می‌کند.

حیدرعلی عابدی ادامه داد: این شهادت نشان داد که مردم ایران با یکدیگر همبستگی دارند و حق‌شناس‌اند. واقعا مردمی که در این چند روز به پاس قدردانی از سردار سلیمانی این همه شور و هیجان ایجاد کردند، وظیفه مسئولان کشور را صد چندان می‌کنند. آن دسته از مسئولانی که در خدمت‌رسانی به این مردم عزیز و شریف کوتاهی می‌کنند، باید غبطه بخورند و از این تابلوی بسیار زیبایی که مردم آفریدند، درس محبت، ایثار، اخلاص و خدمت بیاموزند و بدانند که مسئولیت‌شان در این زمینه سنگین‌تر شده است.

وی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که ایشان نه تنها بر دل‌های ایرانیان بلکه بر قلوب همه مظلومین جهان حکومت می‌کند و کسی نمی‌تواند محبت سردار سلیمانی را در قلب‌ها ترور کند. اگرچه جسم ایشان را ترور کردند، ولی عشق و محبت وی در قلوب مظلومین عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن است و درس جوانمردی و دفاع از مظلوم را از سردار سلیمانی آموخته‌اند.

مردم ایران  آرمان‌های سردار سلیمانی را دنبال خواهند کرد

این نماینده مجلس تصریح کرد: سردار سلیمانی به ملت‌های مختلف آموخت که برای تأمین امنیت‌شان به شرافت و توانمندی‌های خود تکیه کرده، به استکبار جهانی اعتماد نکنند و توکل و توسل‌شان به خدای متعال باشد.

وی در خصوص واکنش ایران به ترور سردار سلیمانی، گفت: دشمن باید تاوان سختی بدهد، منتها انتقام از او باید با تدبیر و خردمندی برنامه‌ریزی شود، به صورتی که اثربخشی داشته باشد و از روی احساسات و هیجانات تصمیم‌گیری نشود تا برای استکبار جهانی درسی شود و بداند ملت ایران همان‌طور که کودتا علیه دکتر مصدق و سقوط هواپیمای مسافربری را فراموش نکرد، شهادت سردار سلیمانی را نیز فراموش نخواهد کرد و دشمن هزینه سنگینی را خواهد پرداخت. همان‌طور که در سخنان سرداران سپاه آمده است، در آمریکا کسی هم‌وزن سردار سلیمانی نیست تا مجازات شود و باید شاهد خواری و ذلت آمریکا در خاورمیانه و سقوط دولت آدمکش اسرائیل باشیم و محصول این انتقام، به خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل ختم شود.

عابدی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی، اظهار کرد: این عزت مرهون ایمان سردار سلیمانی به اسلام و ظلم‌ستیزی ایشان است و نشان می‌دهد که مردم ایران یکپارچه هستند و آرمان‌های سردار سلیمانی را که تبعیت از ولایت فقیه، نابودی کامل دشمنان اسلام، همبستگی مردم و دفاع از مظلومین است، دنبال خواهند کرد. پیام ضمنی این حضور گسترده این است که مسئولان باید بیش از پیش به این مردم قدرشناس خدمت کنند.

انتهای پیام
captcha