عالم لبنانی: اقدام تروریستی آمریکا بدون مجازات باقی نخواهد ماند
کد خبر: 3869749
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

عالم لبنانی: اقدام تروریستی آمریکا بدون مجازات باقی نخواهد ماند

گروه بین‌الملل ــ رئیس انجمن علمای صور لبنان در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت در شهر «صور» تأکید کرد که اقدام تروریستی آمریکا هرگز بدون مجازات نخواهد ماند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «اسلام تایمز»، شیخ «علی یاسین»، رئیس انجمن علمای صور لبنان، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، معاون حشدالشعبی عراق، در مسجد حوزه علمیه شهر صور برگزار شد، تأکید کرد: ترور شهید سلیمانی و شهید المهندس، در واکنش به نقش مهم این دو شهید در مبارزه با تروریسم تکفیری و صهیونیستی در منطقه بود.

وی افزود: به حماقت آمریکا باید با پاسخی درخور آن داده شود و لازم است به طرح صهیونیستی ــ آمریکایی پاسخ داده شود تا حاکمیت کشورهای منطقه حفظ شود.

شیخ یاسین تأکید کرد: خون این دو شهید گرانقدر طوفانی در منطقه ایجاد خواهد کرد که موجب خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و بازگرداندن فلسطین به صاحبان آن خواهد شد.

شیخ یزبک: شهادت سردار سلیمانی خطوط جدیدی را در منطقه ترسیم کرد
 
بنا به گزارش پایگاه خبری «العهد»،‌ شیخ «محمد یزبک»، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان نیز در مراسمی در شهر بعلبک،‌ اظهار کرد: ما اکنون وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس،‌ خطوط جدیدی در منطقه ترسیم شد. اما ما نسبت به انجام همه اقدامات بر اساس منافع امت اسلامی خوشبین هستیم.

عالم لبنانی: اقدام تروریستی آمریکا بدون مجازات باقی نخواهد ماند
وی با اشاره به جنایت آمریکا علیه سردار سلیمانی گفت: امت اسلامی کرامت خود را از دست نخواهد داد. این امت دارای مردمی با عزت و کرامت و شرف است اما افرادی وجود دارند که در جستجوی رسیدن به اهداف خود هستند.

انتهای پیام
captcha