عزت حاج قاسم مرهون اخلاص او بود
کد خبر: 3869764
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم:

عزت حاج قاسم مرهون اخلاص او بود

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، عزتی را که خداوند به سردار سلیمانی داد مزد اخلاص و خدایی بودن ایشان دانست. 

عزت حاج قاسم مرهون اخلاص او بودبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری امروز 16 دی در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و شهدای محور مقاومت در قم گفت: خداوند متعال در آیه 65 سوره یونس(ع) بیان می‌فرماید که «...إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعاً هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ». یعنی خداوند است که بندگان خود عزت می‌دهد.
وی افزود: هر کسی به خدا متصل شود به همان اندازه خداوند به او عزت می‌دهد. به همان اندازه‌ای که متصل شود قیمت و ارج پیدا می‌کند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: استاد علامه جعفری در یک سمیناری مورد این پرسش قرار گرفت که ارزش و مقدار انسان به چیست؟ ایشان بیان کرد که ارزش انسان به آن چیزی که دوست دارد.
وی افزود: حاج قاسم انسان خدایی بود و این قیمتی که می‎بینیم کسی جز خدا نمی‎تواند بدهد. غیر از شهادت هیچ چیزی مزدی شایسته و زیبنده او نبود. با هیچ همایشی نمی شد قدر ایشان را دانست.
طاهری بیان کرد: فضایی که پس از شهادت ایشان ایجاد شد در واقع یک حرکت جهانی است. این بزرگان هم سعید زندگی کردند و هم مرگ سعیدی داشتند و مرگ آنها نیز برکت است. اعتقاد داریم که انقلاب امام خمینی با امثال حججی و حاج قاسم دوباره حیات می‌گیرد.
وی گفت: این‌ها نشانه‌های ظهور حضرت مهدی(عج) است. این وحدت و همدلی که بین کشورهای اسلامی و مردم مقاومت روی داده است این فرموده رهبری که آمریکا رو به افول است و اسراییل 25 سال دیگر را درک کنیم. اتفاقاتی که در این روزها در ایران و عراق و کشورهای دیگر شاهد هستیم نشان دهنده تحقق وعده غریب ظهور است.
انتهای پیام
captcha