مواضع مراجع و علما در تشییع پیکر سردار سلیمانی
کد خبر: 3869810
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

مواضع مراجع و علما در تشییع پیکر سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مراجع معظم تقلید هم امروز 16 دی‌ماه دوشادوش مردم شریف قم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی حضور یافتند.

مواضع مراجع و علما در تشییع پیکر سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله نوری همدانی در جمع خبرنگاران گفت: خداوند متعال عظمت را به کسی می‌دهد که اخلاص داشته باشد و سردار سلیمانی لایق این شهادت بود.

آیت‌الله جوادی آملی هم تاکید کرد: مردم آمادگی خود را با حضور در مراسم تشییع شهدای مقاومت برای حفظ نظام و اسلام اعلام کردند و مسئولان هم باید قدر این مردم را بدانند.

او سردار کامل بود

آیت‌الله سبحانی هم ددر سخنانی گفت: مرحوم مبرور سردار سلیمانی از مصادیق واضح کسانی است که بر سر پیمانی که با خدا و پیامبر و نظام بسته بود تا آخر پایبند ماند و به آن وفادار بود؛ در دفاع از اسلام از همه چیز گذشت و سردار کامل به تمام معنا بود.

وی افزود: او باید سال‌ها بدرخشد و مردم از او درس بگیرند لذا شهادتش موجی جهانی ایجاد کرد که اختصاص به ایران هم ندارد و در  همه کشورهای آزاده نسبت به ایشان ابراز ادب کردند.

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: ما یک فرد را از دست ندادیم یک جمع را از دست دادیم در حقیقت مصداق این شعر است که از شمار دو چشم یک تن کم/ از شمار خرد هزاران بیش؛ یوم ولد یوم استشهد و یوم یبعث حیا.

خواب آشفته دشمنان

آیت‌الله حسینی بوشهری هم در سخنانی تصریح کرد: او در قلب ملت ایران و آزادیخوهان جهان جا دارد؛ امروز دشمنانش خواب آشفته می بینند که نشانه سردرگمی آن ها است.

آیت‌الله اعرافی هم تاکید کرد: سردار سلیمانی با صبر و شجاعت و درایت طرح‌های خاورمیانه جدید را بر هم زد و بر ایران و امت اسلام و منطقه حق دارد.

انتهای پیام
captcha