اتحاد جنبش‌های مقاومت؛ ثمره خون پاک شهید سلیمانی
کد خبر: 3869827
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

اتحاد جنبش‌های مقاومت؛ ثمره خون پاک شهید سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به ایجاد اتحاد میان مردم با حضور اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در ایران گفت: یکی از دستاورد‌های خون سردار سلیمانی، اتحاد جنبش‌های جهادی حول محور مقاومت است.

اتحاد جنبش‌های جهادی با محور مقاومت از دستاورد های شهادت سردار سلیمانی/ آزادی قدس، انتقام سخت ایران از آمریکاعلی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری اظهار کرد: آمریکا در برنامه ترور سردار سلیمانی به دنبال، شهادت «علمدار محور مقاومت» بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: او در خیال خام بود که محور مقاومت را تضعیف کند حال آنکه با شهادت این سردار سرافراز اسلام، وحدت و خون تازه‌ای به جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و یران بخشیده شد.

بقایی با اشاره به ایجاد اتحاد میان مردم با حضور اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در ایران گفت: یکی از دستاورد‌های خون سردار سلیمانی، اتحاد جنبش‌های جهادی حول محور مقاومت است.

وی ابراز کرد: آمریکا گمان می‌کرد با ترور سردار سلیمانی محور مقاومت تضعیف می‌شود در حالی که نمی‌دانست این جبهه تنها متکی به یک شخص نیست، این راهی است که تازه آغاز و شروع آن است.

بقایی ابراز کرد: با شهادت سردار سلیمانی و راه آغاز شده پس از ایشان، اضمحلال نظام سلطه و غده‌های سرطانی روز به روز نزدیک‌تر خواهد شد و آزادی‌خواهان و مستضعفان حول محور گفتمان مقاومت با محوریت رهبری، آمریکا را در منطقه نابود خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از آمریکا انتقام سختی گرفته خواهد شد گفت: همانگونه که سیدحسن نصرالله عنوان کردند، ارزش کفش سردار سلیمانی از سر ترامپ بیشتر است، خروج ایران از برجام آغاز کار و یکی از اقدامات دولت ایران در جهت انتقام سردار سلیمانی از آمریکا است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه ایران از قبل نیز از برجام خارج شده بود گفت: انتقام سخت ایران از آمریکا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «منجر به آزادی قدس می‌شود».

بقایی اظهار کرد: دولت عراق که تا هفته‌ها پیش شاهد نابسمانی و آسیب‌هایی به این کشور و تعطیلی سفر‌های زیارتی در آن بودیم با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، انسجام، وحدت و امنیت حول محور گفتمان مقاومت در عراق شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در خاک عراق با حضور آحاد مردم، اقشار و جناح‌های سیاسی مختلف عراقی در این مراسم، دستاورد این شهادت که همان وحدت و انسجام و امنیت بود رقم خورد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: در ایران نیز استقبال با شکوه و بی نظیر از پیکر شهید سردار سلیمانی با وجود حوادث اخیر و اغتشاشات آبان ماه رقم خورد که مشابه همین مراسم با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم، تشییع پیکر سردار در مشهد مقدس و تهران بود.

بقایی ابراز کرد: عزاداری‌های مختلف در سرتا سر ایران در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، ادارت، کارخانه‌ها، محلات، مساجد و ... از دستاورد‌های اولیه خون شهید پاک سردار حاج قاسم سلیمانی است.

 

انتهای پیام
captcha