«بیداری جهانی»؛ دستاورد شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3869835
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

«بیداری جهانی»؛ دستاورد شهادت سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب «بیداری جهانی» شد که امروز شاهد آن در فضای مجازی و حقیقی هستیم.

«بیداری جهانی»؛ دستاورد شهادت سردار سلیمانیحجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، آمریکا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: یکی از دشمنان غدار ایران، آمریکا خبیث و مستکبر است، این کشور از زمان پیدایش نظام جمهوری اسلامی تا به امروز تلاش‌های بسیاری را علیه این کشور انجام داده است که هیچ یک به دلایل مختلف او را در جهت دست یابی به اهداف شوم همراهی نکرده و نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، آن هم با فجیع ترین حالت ممکن یکی دیگر از اقدامات شوم آمریکا برای دست یابی به اهداف ننگینش بود که این اقدام اول و آخر آنها علیه کشور ما از منظر ترور شخصیت‌های برجسته اسلام نیست.

کاروند ابراز کرد: استکبار به دنبال آن بود تا با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت در منطقه را تضعیف کندکه اکنون نه تنها به هدف شوم خود دست نیافته است بلکه اظهار ندامت و پشیمانی نیز می‌کند.

امام جمعه موقت تویسرکان ادامه داد: این کشور امروز با واسطه قرار دادن 16 کشور به دنبال آن است که با اظهار موافقت جهت کشتن یکی از افراد عالی رتبه اش توسط ایران، انتقام سردار سلیمانی از او گرفته شود که این نیز نشانه ضعف اوست.

وی بیان کرد: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی امروز از اهداف خود یکی پس از دیگری عقب نشینی می‌کند حال آنکه ایران فعلا انتقامی از او نگرفته است، هر جا که استکبار در عراق، سوریه، یمن و ... قدم می‌گذاشت قبل از آن سردار سلیمانی آنجا بوده و موجب نابودی نقشه های شوم استکبار در انجا می‌شد.

کاروند اضافه کرد: آنها به ظن اینکه با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند اهداف خود را در منطقه و به طور ویژه در عراق عملیاتی نموده و مردم ایران را با خود همراه سازند دست به چنین اقدام وجیع و منفورانه ای زدند.

وی گفت: آنها خود اعتراف کردند که اگر می‌دانستند با شهادت سردار سلیمانی با اعتراضات وسیعی در ایران؛ عراق، منطقه، آمریکا و حتی جهان رخ خواهد داد هیچ گاه دست به چنین عمل خبیثانه ای نمی‌زدند و این همان بیداری جهانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی موجب «بیداری جهانی» شد که امروز شاهد آن در فضای مجازی و حقیقی هستیم.

کاروند با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی دستاورد‌های بسیاری برای ملت‌ها داشته است ادامه‌ داد: استکبار با شهادت سردار سلیمانی به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه بود حال آنکه آنچه با شهادت این سردار بزرگ برای ملت‌ها به ویژه عراق و ایران رقم خورد، «وحدت اسلامی» بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: یکی دیگر از پیام‌های شهادت سردار سلیمانی برای آحاد مردم،«اخلاص» بود، ایشان از افرادی بودند که در هر کاری رضای خدا را در نظر می گرفتند و همان باعث ماندگار نام ایشان در تاریخ بشریت خواهد شد.

وی ادامه داد:همانگونه که از ائمه معصومین نیز روایت شده است، اگر کسی از شما انسان‌ها به دنبال آن است تا نامش در دنیا مطرح باشد، کار را با اخلاص و برای رضای خدا انجام دهد و این اخلاص سردار سلیمانی بود که تمام عالم، از پیر و جوان، مسلمان و غیر مسلمان را بر او گریاند و رنجیده خاطر کرد.

این مقام مسئول ابراز کرد: انتقامی که می‌توان از این کشور مستکبر گرفت، آن است که آمریکا هر چه زودتر نظامیان خود را از عراق خارج کند به عبارتی استکبار شرش را از عراق بکند.

انتهای پیام
captcha