مردم آبادان و خرمشهر شهید «ابومهدی المهندس» را بدرقه کردند
کد خبر: 3869853
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

مردم آبادان و خرمشهر شهید «ابومهدی المهندس» را بدرقه کردند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم آبادان و خرمشهر امروز، سه‌شنبه، ۱۷ دی پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس، همرزم شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بدرقه کردند.

مردم آبادان و خرمشهر پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس را بدرقه کردند

به گزارش ایکنا از خوزستان، پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس، همرزم شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، صبح امروز، ۱۷ دی‌ماه پس از تشییع در شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق مرز بین‌المللی شلمچه، وارد کشور عراق شد. 

پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس از طریق فرودگاه آیت‌الله جمی، وارد آبادان شد. آیت‌الله جزایری، سردار نقدی، سردار خام‌الشهدا، فرماندهان عراقی، خانواده شهدای مدافع حرم، ائمه جمعه آبادان و خرمشهر و مسئولان آبادان و خرمشهر در مراسم استقبال از پیکر شهید المهندس در فرودگاه آبادان حاضر شدند.

آیین تشییع همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، از آبادان آغاز و تا شلمچه ادامه یافت و در آبادان و خرمشهر با استقبال باشکوه مردم همراه بود.

یادآور می‌شود، حشدالشعبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شدت انفجار حمله تروریستی بامداد جمعه، تکه‌های پیکر ابومهدی المهندس با تکه‌هایی از پیکر یکی دیگر از شهدای الحشد الشعبی و پیکر سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ترکیب شده است.

در این بیانیه آمده است که پس از انجام عملیات دی‌ان‌ای،‌ پیکر المهندس به عراق بازخواهد گشت تا طبق وصیت وی، در قبرستان وادی‌السلام به خاک سپرده شود.

انتهای پیام
captcha