برگزاری شام غریبان سردار سلیمانی در رشت
کد خبر: 3869876
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

برگزاری شام غریبان سردار سلیمانی در رشت

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری شام غریبان و مراسم میدانی بزرگداشت سردار سلیمانی در رشت خبر داد و گفت: مراسم شام غریبان ایشان پس از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 17 دی‌ماه در جمع خبرنگاران،‌ با بیان اینکه سردار اسلام و انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی در سایه ولایت «سردار دل‌ها» لقب گرفت، گفت: عمر گران‌بهای این فرزند برومند ملت شریف ایران به ولایتمداری و در مسیر تعالیم اسلام ناب محمدی و تعالی انقلاب اسلامی ایران گذشت.

وی با اشاره به اقتدار و محبوبیت سردار سلیمانی در جامعه ایرانی و جوامع مسلمان منطقه، بیان کرد: این شهید بزرگوار در طی عمر بابرکت خود فرهنگ مقاومت را احیا کرد و هویتی مضاعف برای امت اسلامی به ارمغان آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که سردار سلیمانی را چهره بین‌المللی مقاومت معرفی کردند، متذکر شد: حماسه‌های فرزندان رشید ایران اسلامی به فرماندهی سردار سلیمانی، منافع شیطانی استکبار جهانی را در منطقه نابود کرد و بسیاری از دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های آنان را با شکست مواجه ساخت.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی خاری در گلوی سران استکباری بود، گفت: ضربه سخت و زخم عمیقی که سردار سلیمانی بر پیکر استکبار جهانی برجای گذاشت تا ابد ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه زندگی پرافتخار سردار سلیمانی الگوی جوانان آزاده وطن و مایه مباهات آزادگان جهان است، اظهار کرد: شهادت سردار اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آخرین میخ تابوت سران استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی گیلان در تظاهرات محکومیت به شهادت رساندن سردار سلیمانی پس از نماز جمعه گذشته در سراسر استان و همچنین مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت، تصریح کرد: مراسم شام غریبان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی غروب امروز،‌ 17 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشجری از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت زهرا(س) و فاطمیه اول در مرکز استان خبر داد و بیان کرد: این مراسم باشکوه با سخنرانی سردار حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 19 دی‌ماه در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر تداوم برگزاری مراسم‌ مردمی بزرگداشت سردار سلیمانی در مساجد استان، گفت: مراسم بزرگداشت بسیاری در روزهای آینده با حضور گسترده مردم در شهرستان‌های سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha