برگزاری گرامیداشت سردار سلیمانی در مسجد جامع لنگرود
کد خبر: 3869931
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

برگزاری گرامیداشت سردار سلیمانی در مسجد جامع لنگرود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار لنگرود از برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این مراسم امشب در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

سیروس شفقی، فرماندار شهرستان لنگرود در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از مزین شدن مکان‌ها و معابر مهم شهری و روستایی به نام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تمام شهرها و روستاهای شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب راه مقاومت با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسته نخواهد شد.

وی افزود: به‌دنبال شهادت سردار رشید و سرافراز ایران اسلامی، سردار قاسم سلیمانی در حمله شقی‌ترین آحاد بشر و در راستای پاسداشت رشادت‌های این عزیز، طی هماهنگی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران سطح شهرستان به پاس رشادت‌ها و زحمات سپهبد شهید قاسم سلیمانی، یک مکان یا خیابان مهم در تمام شهرها و روستاهای دارای دهیاری شهرستان به نام «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

فرماندار لنگرود این شهرستان را دارای پنج شهر و 89 روستای دارای دهیاری دانست و تصریح کرد: این کار ماندگار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شخصیت والای این سردار بزرگ انجام شده است.

شفقی همچنین از برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی خبر داد و بیان کرد:‌ مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان لنگرود با حضور گسترده و پرشور در این مراسم خود بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی را به گوش جهانیان خواهند رساند و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه مراسم مذکور امروز، 17 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع لنگرود برگزار خواهد شد،‌ گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌علیرضا ادیانی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی کشور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha