سردار سلیمانی؛ علم‌دار جبهه مقاومت
کد خبر: 3869932
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

سردار سلیمانی؛ علم‌دار جبهه مقاومت

گروه سیاست و اقتصاد ــ بازسازی عاشورای عباس(ع) را در حادثه شهادت سردار سلیمانی می‌توان دید. حامی مدافع حرم و حریم، راست‌قامت برابر ابرقدرت‌ها، پرچمدار و علم‌دار جبهه مقاومت و در پایان، دست از بدن جدا و بدن قطعه قطعه آن هم در خاک عراق.

بازسازی عاشورای عباس سردار حسین(ع) در حادثه شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در دل‌نوشته‌ای در رثای شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی آورده است:

در کربلا صحنه‌های شنیدنی بسیار است اما داستان عباس(ع) از همه شنیدنی‌تر و شگفت‌انگیزتر است. امان‌نامه دشمن را نمی‌پذیرد و غیرتش حتی اجازه روبرو شدن به آنان را نمی‌دهد. حامی و مدافع دین و ولایت است حتی اگر دست‌هایش را قطع کنند.

با صدای بلند می‌گوید؛ از عربده و سروصداهای کفار نهراسید و پروانه‌های ولایت باشید و شگفت آنکه دست‌هایش جدا، بدنش قطعه قطعه و تک و تنها همان‌جا که افتاده است دفن می‌شود.

بازسازی عاشورای عباس، سردار حسین(ع) را در حادثه شهادت سردار سلیمانی می‌توان دید. حامی مدافع حرم و حریم، راست‌قامت در برابر ابرقدرت‌ها، پرچمدار و علم‌دار جبهه مقاومت و در پایان، دست از بدن جدا و بدن قطعه قطعه آن هم در خاک عراق.

سردار سلیمانی زینت سلیمان زمان بود (زین الولاه) روحش با عاشورا محشور باد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی

انتهای پیام
captcha