تحمل کم‌کاری نسبت به جنایت‌های آمریکا را نداریم 
کد خبر: 3869963
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
آیت‌الله سعیدی:

تحمل کم‌کاری نسبت به جنایت‌های آمریکا را نداریم 

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قم بیان کرد: اگر چه برای انتقام، صبوری پیشه می‌کنیم، اما تحمل کم‌کاری نسبت به جنایت‌های آمریکا را نداریم. 

تحمل کم‌کاری نسبت به جنایت‌های آمریکا را نداریم به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در قم، امروز، 17‌ دی ماه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام شهروز مظفری‌نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: امروز مردم ایران، محبین و خانواده شهدا، قلب‌هایشان مملو از خشم و کینه نسبت به جنایتکاران آمریکائی است.

وی افزود: حادثه شهادت شهید سلیمانی و همرزمان‌اش، مصیبتی بزرگ برای همه عاشقان دین و ولایت است، اما خداوند وعده نصرت و پیروزی را در مصیبت‌ها داده است.

سعیدی اظهار کرد: مردم در این شرایط پشتیبان جنگ مقابل آمریکا و انتقام خون شهیدان هستند و باید انتقامی سخت از آمریکائی‌ها گرفته شود.

امام جمعه قم بیان کرد: ایران اسلامی، طبق رهنمودهای قرآن، هیچ‌گاه جنگ‌طلب و آغازگر جنگی نبوده است و در سیره اهل بیت(ع) نیز جنگ‌طلبی وجود ندارد، اما در جایی که متجاوزان به حریم و حدود الهی و حقوق مردم تجاوز می‌کنند براساس آیات قرآن باید با آن‌ها مبارزه کرد.

وی گفت: اگر چه برای انتقام، صبوری پیشه می‌کنیم، اما تحمل کم‌کاری مسئولان نسبت به جنایت‌های آمریکا را نداریم، چرا که از دست دادن شخصیتی آبرومند و انقلابی و مومن بسیار مصیبت بزرگی است و مسئولان طبق رهنمودهای رهبری تا هنگامی که انتقام این شهیدان و مظلومان را نگرفته‌اند از پای نیاستند.

سعیدی اظهار کرد: تربیت چنین فرزندانی از مکتب اهل بیت(ع) که جان و مال خود را در دفاع از دین و اهل بیت(ع) فدا می‌کنند جای مباهات و تبریک دارد.

وی گفت: سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و شهید مظفری‌نیا بدانید که رهبر معظم انقلاب وعده انتقام سخت داده و این انتقام گرفته خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: آنهایی که در این زمینه ‌دستی در کار دارند باید بکوشند تا انتقام سخت گرفته شود چراکه این شهادت‌ها سبب وحدت و همدلی بیشتر مردم شده است.

انتهای پیام
captcha