بی‌شک همدلی و از خودگذشتگی شما عزم و تلاش آن شهید را در مبارزه استوارتر کرد
کد خبر: 3870025
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
نامه آیت‌اللهی به همسر شهید حاج قاسم سلیمانی؛

بی‌شک همدلی و از خودگذشتگی شما عزم و تلاش آن شهید را در مبارزه استوارتر کرد

گروه جامعه ــ‌ رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده به همراه چند تن از اعضای این شورا با حضور در منزل سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مراتب تسلیت خود را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، زهرا آیت­‌اللهی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده به همراه چند تن از اعضای این شورا با حضور در منزل سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مراتب تسلیت خود را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.
 
در این دیدار نامه‌ای به همسر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد، که متن این نامه به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

همسر محترم شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سال‌ها در تب‌وتاب زندگی کردید و در کنار سردار رشیدی روزگار را سپری کردید که به فرموده رهبر عزیزمان «در راه خدا و انجام وظیفه از هیچ کس و هیچ چیز پروا نداشت».
 
او که در عنفوان جوانی مسئولیت لشکر ۴۱ ثارالله را بر عهده گرفت و در عملیات­‌های زیادی از جمله والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵ و ... حضور مؤثر داشت، مطمئناً از آرامشی در خانه توسط سرکار عالی بهره­‌مند بوده که توانسته این‌چنین در سنین جوانی انجام وظیفه نماید.

برای او که جنگ در تابستان ۶۷ به پایان نرسید و دوران جدیدی را برای مبارزه با استکبار جهانی آغاز نمود و زمانی را در مرز‌های شرقی با اشرار و باند‌های مواد مخدر مبارزه کرد، زمانی در جنگ­‌های متعدد و گروه­‌های مبارز فلسطینی حضور پیدا کرد و آن‌ها را یاری کرد؛ از جمله جنگ ۳۳ روزه و بالاخره وقتی با توطئه جدید غرب و پشتیبانی کشور‌های متحجر منطقه گروهک‌­های تروریستی اعم از داعش و جبهه النصرة شکل گرفتند، مأموریتی تازه یافت و آن هم مقابله با این تهدیدات در دو کشور عراق و سوریه بود که در مسیر این مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

در تمام این دوران بی‌­شک همراهی، هم‌دلی و ایثار و از خودگذشتگی شما همسر گرامی، عزم و تلاش آن شهید را در مبارزه استوارتر می‌­کرده است. حفظ و حراست از حریم امن خانه و خانواده و استقامت شما، این شهید را پایدارتر کرده است و به گفته مقام معظم رهبری «مدظله­‌العالی»: «خانواده­‌های شهدا خیلی عزیزند. من همیشه عرض کرده‌­ام که در سنگر مقدم دفاع از ارزش‌­ها و دفاع از انقلاب و دفاع از اسلام و دفاع از قرآن، شهیدان ما هستند و بلافاصله پشت سر این‌ها خانواده‌­هایند؛ پدرها، مادرها، همسرها، فرزندان؛ این را باید قدر دانست. تأثیرات این شهاد‌ت‌­ها برای اسلام و مسلمین چیز کمی نیست».

امروز فقط شما عزادار نیستید؛ تمام ملت ایران، نه تمام آزادگان جهان عزادار این شهید والامقام هستند. تمام کودکان شهدای مدافع حرم امروز دوباره یتیم شده­‌اند، ولی آنچه که بر قلب و دل آدمی تسلی می‌­دهد کلام قرآن است که می­‌فرماید: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ» و کلام معصوم است که می‌­فرماید: «اشرف الموت قتل الشهاده» چنین عاقبتی زیبنده و حق حاج قاسم سلیمانی است که در مکتب توحیدی پرورش یافته و سال‌ها جان برکف برای این مکتب تلاش و مجاهده کرده است و بی‌­شک خون مقدس این شهید برکات زیادی خواهد داشت.

روح بلند این شهید بعد از رها شدن از جسم مادی بهتر و بیشتر می­‌تواند پشتیبان خانواده و همسر و فرزندان باشد. شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده این مصیبت را به خانواده سردار بزرگ اسلام به خصوص همسر و فرزندان ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان صبر جمیل مسئلت داشته و برای روح بزرگ آن شهید طلب مغفرت می­‌کند.

زهرا آیت‌­اللهی
رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده
انتهای پیام
captcha