افتتاح کتابخانه‌ای به نام سردار دل‌ها در فارس
کد خبر: 3870050
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

افتتاح کتابخانه‌ای به نام سردار دل‌ها در فارس

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از افتتاح کتابخانه عمومی شهر فاقد کتابخانه مبارک‌آباد قیر و کارزین مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، روح‌الله منوچهری، مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 17 دی‌ماه گفت: در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران جهموری اسلامی، کتابخانه عمومی شهر مبارک‌آباد به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این نامگذاری با هماهنگی فرماندار شهرستان و با استقبال اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی قیر و کارزین و مبارک آباد انجام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه شهر مبارک‌آباد دومین شهر فاقد کتابخانه استان است که در سال جاری صاحب کتابخانه شده است، اضافه کرد: کتابخانه عمومی سردار شهید قاسم سلیمانی در متراژ 180 مترمربع است و ساختمان آن توسط خیران اهدا شده است. مراحل تجهیز این کتابخانه به اتمام رسیده و به‌زودی مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این کتابخانه برگزار می‌شود.

منوچهری با اشاره به ادای احترام کتابداران کتابخانه‌های عمومی به یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی گفت: این نام‌گذاری به احترام آزاده مردی انجام شد که دوران حیات و حتی شهادتش سبب وحدت و انسجام ایران اسلامی بود و مردم منطقه و جهان در برابر شجاعت و ایثار او به پا خاستند.

انتهای پیام
captcha