بنای یادبود شهید قاسم سلیمانی در محل شهادت ساخته می‌شود
کد خبر: 3870370
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
حجت‌الاسلام شهیدی اعلام کرد؛

بنای یادبود شهید قاسم سلیمانی در محل شهادت ساخته می‌شود

گروه جهاد و مقاومت ــ نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از جمله برنامه‌های پاسداشت مقام والای شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی «برگزاری کنگره فرماندهان شهید مقاومت»، «ایجاد بنای یادبود در محل شهادت» و «سیره نگاری شهید سلیمانی» است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایثار، حجت‌الاسلام سید‌محمدعلی شهیدی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: بنیاد بر اساس رسالت ذاتی خود برنامه‌های مختلف فرهنگی را در جهت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان در حادثه تروریستی تدارک دیده است تا گامی را در جهت پاسداشت این شهید گرانقدر و یاران ایشان بردارد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «انتشار ویژه‌نامه شاهد یاران»، «برگزاری کنگره فرماندهان شهید مقاومت»، «ایجاد بنای یادبود در محل شهادت» و «سیره نگاری شهید سلیمانی» اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: فراخوان عکس و برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده با موضوع مراسم تشییع شهید سلیمانی، «برگزاری کنگره شعر» و «اختصاص غرفه خاص شهید سلیمانی در موزه شهدا» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در پاسخگویی به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به اذن پروردگار متعال و با تدابیر ارزشمند رهبری و اراده و تلاش نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیاتی پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین الاسد در هم کوبیده شد. این پیروزی را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف و غیور ایران، خانواده معظم شهدا و به ویژه خانواده شهدای معظم عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha