شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران پرخیر و برکت بود
کد خبر: 3870373
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران پرخیر و برکت بود

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فضای وحدت و همدلی که پس از شهادت سردار سلیمانی در سراسر کشور ایجاد شده است، گفت: زندگی و شهادت این مرد بزرگ که به واقع سردار دل‌ها بود، خیرات و برکات زیادی برای کشور و مردم ما داشت و همه باید برای ادامه راه این شهید بزرگوار تلاش کنند.

زندگی و شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران پرخیروبرکت بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه، 18 دیماه در جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به فضای وحدت و همدلی که پس از شهادت سردار سلیمانی در سراسر کشور ایجاد شده است، گفت: زندگی و شهادت این مرد بزرگ که به واقع سردار دل‌ها بود، خیرات و برکات زیادی برای کشور و مردم ما داشت و همه باید برای ادامه راه این شهید بزرگوار تلاش کنند.

وی افزود: هرچند همه ما در غم از دست دادن سردار سلیمانی، سوگوار هستیم و مردم ایران در این مصیبت خون می‌گریند، اما شأن و منزلت سردار سلیمانی هم چیزی جز شهادت نبود و او به آرزوی خود رسید.

پورمحمدی، خاطرنشان کرد: این روزها، روحیه وحدت، همدلی، صمیمیت و بازگشت به آرمان‌های امام و رهبری در جامعه موج می‌زند که این از برکات شهادت این مرد بزرگ الهی بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه صیانت از خون شهدا وظیفه همگانی است، افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان با تمام توان به دنبال هجمه به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، افزود: هرچه از دفاع مقدس فاصله می‌گیریم تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر شود و نسل‌های جدید با این فرهنگ آشنا شوند.

پورمحمدی همچنین بر تکمیل پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تأکید کرد و گفت: این پروژه تنها یک موزه نیست، بلکه نماد ارزش‌های ماست و همه دستگاه‌های مسئول برای تکمیل و بهره‌برداری از آن باید اهتمام کنند.

انتهای پیام
captcha