علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند/ به اندیشه و منش حاج قاسم نگاه کنیم
کد خبر: 3870548
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
زینب سلیمانی:

علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند/ به اندیشه و منش حاج قاسم نگاه کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرزند سپهبد سلیمانی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم مصیبتی عظیم و جبران‌ناپذیر است، اما بیش از شهادت باید به اندیشه، منش و ولایتمداری ایشان نگاه کنیم؛ گفت: پدر شهیدم تمام جهاد و وظیفه‌اش را در راه ولایتمداری می‌دید.

بیش از شهادت به اندیشه، منش و ولایتمداری پدرم توجه کنیمبه گزارش ایکنا از کرمان، زینب سلیمانی، دختر سردار شهید سلیمانی، امروز، 20 دی ماه در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان خطاب به مردم گفت: بابت حماسه حسینی که در تشییع پیکر پدرم آفریدید، تشکر می‌کنم و از طرف خود و خانواده‌ام به خانواده کسانی که در حادثه مراسم تشییع در کرمان مصیبت دیده‌اند، تسلیت عرض می‌کنم.

دختر سپهبد شهید سلیمانی گفت: آمریکا با ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه‌ترین حرکت را کرد چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و جبهه مقاومت نشد، بلکه تمام آزادی‌خواهان و جوانان سراسر دنیا را بیدار و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

سلیمانی افزود: پدرم به مانند شیشه عطری می‌ماند که با شکستن آن رایحه خوشش در سراسر دنیا پیچید.

وی تأکید کرد: امروز من زینب حاج قاسم به شما می‌گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند. علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

زینب سلیمانی تصریح کرد: در همه حال و همیشه توسل پدرم به عمه سادات بود که چگونه در همه حال پیام کربلا را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج‌قاسم مصیبتی عظیم و جبران‌ناپذیر است، اما بیش از شهادت باید به اندیشه، منش و ولایتمداری ایشان نگاه کنیم افزود: پدر شهیدم، جهاد و وظیفه‌اش را در راه ولایتمداری می‌دید و توصیه‌اش به ما ماندن در راه ولایت و خط رهبری بود.

زینب سلیمانی بیان کرد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد به دلیل خدمات ارزشمند او نبود بلکه دنیا فهمید سردار سلیمانی در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم سراسر دنیا را داشت.

دختر سردار شهید سلیمانی گفت: من به عنوان کوچک‌ترین فرزند حاج قاسم، قسم می‌خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخواهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می‌کنم.

انتهای پیام
captcha