شهادت سردار سلیمانی انقلاب را نو کرد
کد خبر: 3870553
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را نو کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقفت اصفهان گفت: جهاد مدبرانه و آگاهانه و مدال با عظمت شهادت؛ دو چیز با ارزشمندی بود که سردار سپهبد شهید سلیمانی، به عنوان یک انسان با خدا، آن‌ها را به دست آورد. سردار سپهبد قاسم سلیمانی، با شهادت خود تکانی به کشور داد و انقلاب را نو کرد.

سردار شهید سلیمانی انقلاب را نو کرد

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: انسان‌های باتقوا در دنیا موفق می‌‌شوند و به آرزوهای خود دست پیدا می‌کنند. سردار شهید سلیمانی، نمونه یک انسان مؤمن و متواضع بود.

وی افزود: جهاد مدبرانه و آگاهانه و مدال با عظمت شهادت؛ دو چیز با ارزشمندی بود که سردار سپهبد شهید سلیمانی، به عنوان یک انسان با خدا، آن‌ها را به دست آورد. سردار با شهادت خود تکانی به کشور داد و انقلاب را نو کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مراسم باشکوه تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید سلیمانی در نقاط مختلف کشور، گفت: بعد از تشییع جنازه امام خمینی(ره)، تشییع جنازه‌ای به این بزرگی و شکوه در تاریخ برگزار نشده است. در این چند روز دیدیم که حتی در کشورهای اروپایی هم برای او گریه کردند.

میردامادی افزود: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند و وعده دادند، به زودی آمریکا را زیر لگدهای خود له می‌کنیم. از آمریکا نترسید؛ این وعده خداست.

وی ادامه داد: تقاضای همه مردم انتقام است و سپاه در همان ساعتی که پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در حال به خاک سپردن بود، پایگاه بزرگ آمریکایی‌ها در عراق را نابود کرد. آمریکایی‌ها به خبرنگاران اجازه ندادند به پایگاه‌ نظامی‌شان بروند.

وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: دفاع حضرت فاطمه(س) از اسلام، باید الگوی ما باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه، کنگره شناخت ابعاد شخصیت امیرالمومنین(ع) در اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امام علی(ع) شخصیت بی‌نظیر تاریخ اسلام است که همه چیز او معجزه بود.

انتهای پیام
captcha