رقابت دانش‌آموزان در مسابقه نامه‌نگاری «قهرمان من»
کد خبر: 3870605
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

رقابت دانش‌آموزان در مسابقه نامه‌نگاری «قهرمان من»

گروه ادب ــ مدیر انتشارات روایت فتح از برگزاری مسابقه نامه‌نگاری با موضوع «قهرمان من، حاج‌قاسم سلیمانی» ویژه دانش‌آموزان خبرداد.

رقابت دانش‌آموزان در مسابقه نامه‌نگاری «قهرمان من»محسن دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با ایکنا درباره مسابقه نامه‌نگاری گفت: این مسابقه با موضوع «قهرمان من، حاج‌قاسم سلیمانی» ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی به همت انتشارات روایت فتح و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود. در این مسابقه، دانش‌آموزان می‌توانند خطاب به سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی «نامه» بنویسند و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی افزود: محدودیتی در تعداد نامه‌ها وجود نداشته و انتشارات روایت فتح حق چاپ این نامه‌ها را دارد و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند تا ۷ بهمن‌ماه نامه‌های خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، پلاک ۱۶ بنیاد فرهنگی روایت فتح، کدپستی: ۱۵۹۹۹۳۵۱۱۱ ارسال کنند.

دریالعل با اشاره به روش‌های ارسال نامه‌ها گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به یکی از روش‌های پستی، تصویر نامه به نشانی رایانامه Revayat.nashr@gmail.com و تصویر نامه در شبکه‌های مجازی به شماره ۰۹۳۹۹۱۶۹۳۵۱ نامه‌های خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از دریافت آثار، گروهی از کارشناسان انتشارات روایت فتح به داوری آثار پرداخته و برگزیده‌ها را در قالب کتاب چاپ خواهد کرد. همچنین شرکت‌کننده‌ها می‌توانند عکس نامه‌ها را در اینستاگرام با هشتگ‌های #قهرمان_من و #روایت_فتح منتشر کنند.

مدیر انتشارات روایت فتح با اشاره جوایز این مسابقه گفت: ۱۱۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی به برگزیدگان مسابقه نامه‌نگاری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha