بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در جلسه قرآن «رضا صباغی» برگزار شد + عکس
کد خبر: 3870606
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در جلسه قرآن «رضا صباغی» برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جلسه هفتگی رضا صباغی، مدرس و قاری قرآن برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ محفل انس با قرآن، همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز یادبود شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش در حسینیه عاشقان حسینی شهرری برگزار شد.

این مراسم که در جلسه آموزشی هفتگی رضا صباغی، قاری و مدرس قرآن برگزار شد و با حضور قرآن‌دوستان، اساتید و اعضای جلسات استادان ابوالقاسم کرباسی، رمضان خلیلی، علی شیرزاد، داوود لاچینانی و مرتضی شکوری همراه بود.

طی این جلسه سیدکاظم سجادی، محمد اسدی و ابوالفضل سلیمانی از اعضای جلسه و نیز اساتیدی چون ابوالقاسم کرباسی و رمضان خلیلی به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.

سپس محمد بنیادی، قاری و پیشکسوت قرآنی کشورمان به بیان نکاتی درباره مسیری که یک قاری باید طی کند، همچنین توجه به معناگرایی و مفاهیم قرآن در تلاوت و عدم توجه صرف به حضور در مسابقات پرداخت و در ادامه خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس و شهدا را بیان کرد.

سخنران دیگر این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین متولی بود. وی نیز به بیان نکاتی درباره حوادث هفته‌ای که گذشت و شهادت سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش و لزوم وحدت در منطقه و جایگاه والای جامعه قرآنی در ایجاد بصیرت پرداخت.

حسن ختام این برنامه معنوی، مداحی شعبان حاتمی از ذاکرین اهل‌ بیت(ع) بود.

یادآور می‌شود، جلسه رضا صباغی، پنجشنبه هر هفته در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، بالاتر از پل سیمان، خیابان شهیدان گلشنی، انتهای کوچه درختی، حسینیه عاشقان حسینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha