اتحاد جبهه مقاومت؛ از برکات شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3870704
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

اتحاد جبهه مقاومت؛ از برکات شهادت سردار سلیمانی

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان شهادت سپهبد سلیمانی را عامل نزدیک‌تر شدن جبهه مقاومت به هم دانست و گفت: وحدتی که در داخل کشور به وجود آمده یکی از بزرگ‌ترین برکات شهادت سپهبد سلیمانی است.

وحدت؛ یکی‌از بزرگ‌ترین برکات شهادت سپهبد سلیمانیبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار، امروز شنبه، 21 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: وحدتی که در داخل کشور به وجود آمده یکی‌ از بزرگ‌ترین برکات شهادت سپهبد سلیمانی بود.

وی با اشاره به این‌که شهادت سردار سپهبد سلیمانی ضایعه بزرگی برای کشور و جامعه بود اما برکات زیادی نیز داشت، عنوان کرد: یک مقدار نارضایتی در جامعه وجود داشت و شاید یک مقدار اعتمادها دچار مشکل شده‌ بود، اما بعد از این شهادت مبارک همه گروه‌های سیاسی و مردم و همه کسانی‌که به ایران و اسلام علاقه دارند آمدند و گفتند وقتی بحث دفاع از ایران و اسلام مطرح باشد همه ما با هم هستیم.

خادمی ادامه داد: وقتی بحث دفاع از ایران پیش بیاید حتی کسانی‌که مسلمان نیستند هم حضور دارند، چون سردار سلیمانی را سرباز مدافع ایران و کسی‌که از امنیت کشور دفاع می‌کرد، می‌شناختند.

استاندار لرستان با بیان این‌که در حال حاضر فرصت بسیار بزرگی برای حرکت‌های بعدی در جامعه ما فراهم شده است، عنوان کرد: این شهادت برکات خارج از مرز نیز داشته و دیگران فهمیدند که آمریکا چه روحیه‌ای دارد و نظام تروریستی است که به قواعد پایبند نیست، البته این موضوع برای ما از سال‌ها قبل ثابت شده بود و اکنون برای دیگران که شک داشتند مشخص‌تر شد.

وی شهادت سپهبد سلیمانی را عامل نزدیک‌تر شدن جبهه مقاومت به هم دانست و افزود: جبهه مقاومت از امروز به‌ بعد بهتر می‌توانند با هم کار کنند، همه این‌ها به برکت خون این شهید است که شهادت وی به اندازه حیاتش برای آینده ایران و انقلاب اسلامی اثرگذارتر خواهد بود.

خادمی با اشاره به این‌که این حضور در مراسم تشییع نشان می‌دهد مردم ما به آرمان‌ها و مبانی انقلاب همچنان وفادار هستند و آن‌ها امنیت، رشد و توسعه کشورشان را می‌خواهند، عنوان کرد: برداشت مردم این است که انقلاب اسلامی و مولود آن که نظام جمهوری اسلامی است می‌تواند این فرصت‌ها را برای کشور فراهم کند؛ بنابراین علی‌ رغم این‌که ممکن است گلایه‌ای داشته باشند از این روش حمایت می‌کنند.

استاندار لرستان عنوان کرد: حضور پیر و جوان و زن و کودک نشان می‌دهد چتر انقلاب اسلامی گسترده است و همه مردم در روزهای سخت می‌آیند و یک عده نباید در روزهای غیرسخت به نفع خود بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام
captcha