برگزاری کرسی‌های نفحات‌القرآن هدیه به شهید «قاسم سلیمانی»
کد خبر: 3870719
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
در هفته جاری انجام می‌شود؛

برگزاری کرسی‌های نفحات‌القرآن هدیه به شهید «قاسم سلیمانی»

گروه جلسات و محافل ــ محافل مؤسسه نفحات‌القرآن در هفته جاری به یاد شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در راستای برگزاری کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات‌القرآن در هفته جاری ثواب این محافل معنوی به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا می‌شود.

بر این اساس چهارصد‌وچهارمین کرسی نفحات‌القرآن فردا، 22 دی‌ماه در مسجد الغدیر تهرانسر، واقع در بلوار دریا با تلاوت سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان و چهارصد‌وپنجمین کرسی نیز دوشنبه، 23 ی‌ماه، پس از نماز مغرب و عشا با تلاوت سیدمحمد کرمانی، قاری بین‌المللی در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در ابوذر به سمت سه‌راه فلاح برگزار می‌شود.

اما چهارصد‌وششمین کرسی نفحات‌القرآن سه‌شنبه، 24 دی‌ماه با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهداء(ع) واقع در خیابان رسالت، خیابان کرمان، کوچه شادکی و کرسی تلاوت دیگر این مؤسسه نیز 25 دی‌ماه با تلاوت محمود نوروزی، حافظ قرآن کشورمان در مدرسه ثامن‌الائمه(ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام، کوچه خزئل برپا خواهد شد.

براساس گزارش ایکنا؛ چهارصد‌وهشتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن چهارشنبه، 25 دی‌ماه با تلاوت علی قاسم‌آبادی، قاری ممتاز کشومان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی(عج) واقع در میدان آزادی، خیابان محمدخانی و چهارصد‌ونهمین محفل قرآنی نیز پنجشنبه، 26 دی‌ماه با تلاوت محمدهادی صلح‌جو، مدرس و قاری کشورمان در مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار استاد معین، بین خیابان‌ طوس و دامپزشکی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، یکی از این کرسی‌های تلاوت قرآن ۱۷ دی‌ماه، با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان پس ‌از نماز مغرب و عشا در مسجد‌النبی(ص) واقع در بزرگراه آیت الله حکیم، تقاطع یادگار امام برپا شد.

همچنین طرح حفظ موضوعی ویژه نوجوان و جوانان حاضر برگزار و در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگر اعطا می‌شود. از دیگر برنامه‌های کرسی‌های نفحات‌القرآن اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد است.

این محافل به صورت زنده از طریق اینستاگرام در صحفه نفحات‌القرآن به نشانی nafahat.video@ برای مخاطبان پخش می‌شود، همچنین مساجدی که تمایل به برگزاری این کرسی‌های تلاوت دارند می‌توانند با روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن به شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha