ضرورت ادامه نهضت شهید سلیمانی در آیینه فرهنگ و هنر
کد خبر: 3870720
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

ضرورت ادامه نهضت شهید سلیمانی در آیینه فرهنگ و هنر

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نهضت شهید سلیمانی باید در آیینه فرهنگ و هنر ادامه یابد و اصحاب هنر به‌صورت مضاعف در این باره نقش‌آفرینی کنند.

دانش افزایی در حوزه فرهنگ و هنر بصورت اساسی ادامه یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۱ دی‌ماه در جلسه‌ای که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد، ضمن تسلیت مجدد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: نهضت شهید سلیمانی باید در آیینۀ فرهنگ و هنر ادامه یابد و اصحاب فرهنگ و هنر به‌صورت مضاعف در این باره نقش‌آفرینی کند.

وی تصریح کرد: نهضت شهید سپهبد سلیمانی باید دست‌مایه برنامه‌های فرهنگی و هنری قرار گیرد و اصحاب فرهنگ و هنر در این راستا و بر این محور و در قالب حماسی حرکت کنند چرا که این یک حادثه نیست که از یاد‌ها برود بلکه باید به نقطه عطفی تبدیل گردد.

اسحاقی در خصوص کسب و کار‌های فرهنگی و هنری نیز گفت: تبدیل فرهنگ و هنر به ثروت در واقع شعار ماست و این امر با کشف و تربیت هنرمند جامه عمل می‌پوشد.

وی ادامه داد: دانش‌افزایی در حوزه فرهنگ و هنر باید به‌صورت اساسی ادامه یابد و وظیفه و رسالت ما در این راستا کشف و تربیت هنرمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری و کارگاه محور بودن برنامه‌ها، زمینه تبدیل هنر به ثروت ایجاد گردد چرا که فرهنگ و هنر یک شأن اجتماعی است.

وی اظهار کرد: معاونت‌ها و بخش‌های زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با برنامه‌ریزی‌های اساسی، اشاعۀ صنایع خلاق فرهنگی و هنری و ترویج کسب و کار‌های فرهنگی و هنری را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
captcha