سردار سلیمانی احیاگر ملت های بیدار است
کد خبر: 3870777
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
نوباوه:

سردار سلیمانی احیاگر ملت های بیدار است

گروه اجتماعی ــ نماینده سابق تهران در مجلس با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی احیاگر ملت های بیدار است، افزود: آمریکا عمل احمقانه ای در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی کرد و این شهید و همراهانش در مظلومیت کامل به شهادت رسیدند.

به گزارش ایکنا از گیلان، بیژن نوباوه، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز، 21 دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای «ابوذر» که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: از دست دادن حاج قاسم سلیمانی گرچه داغی بزرگ است، اما شهادت آرزوی همیشگی این سردار رشید بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی احیاگر ملت های بیدار است، افزود: آمریکا عمل احمقانه ای در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی کرد و این شهید و همراهانش در مظلومیت کامل به شهادت رسیدند.

نماینده سابق تهران در مجلس با بیان اینکه خون‌بهای شهید قاسم سلیمانی نابودی استکبار و خروج آمریکا از منطقه است، افزود: ابهت و هیمنه آمریکا با شهادت حاج قاسم سلیمانی شکسته شد.

نوباوه با اشاره به اینکه از جنگ جهانی دوم به بعد هیچ کشوری جرأت نکرده بگوید یک نظامی آمریکایی را مورد حمله قرار داده است، گفت: اذعان آمریکا به کشته نشدن نیروی‌هایش در حمله موشکی ایران به نفع ما است، زیرا این قدرت ایران را نشان می‌دهد.

این فعال رسانه‌ای با تأکید بر اینکه مؤلفه قدرت ما در توپ و تانک نیست، بلکه در ایمان ماست، بیان کرد: ایمان‌سازی و واقعیت‌سازی رسالت رسانه های جبهه حق برابر جبهه باطل است.

وی با بیان اینکه آمریکا هزینه های زیادی در منطقه برای تقسیم کردن کشورها کرده است، ادامه داد: سردار سلیمانی با تفکر تأثیرگذاری که در جبهه مقاومت ایجاد کرد مانع اهداف شوم آمریکا و همدستانش در منطقه شد.

نوباوه تصریح کرد:‌ حاج قاسم سلیمانی مقاومت را تبدیل به مکتب و اندیشه کرد و به ما آموخت که می‌توان با یک تکه نان مقابل مستکبران ایستاد.

نماینده سابق تهران در مجلس با اشاره به اینکه اذعان رسانه‌های دنیا مبنی بر اینکه 10ها موشک از ایران به ‌سمت آمریکا پرتاب شد که آنها حتی یک موشک را رهگیری نکردند، گفت: این نشان دهنده به هم ریختن موازنه قدرت آمریکاست.

وی با تأکید بر اینکه عصر حاضر، عصر تضعیف دولت ها و تقویت ملت هاست بیان کرد: در این عصر هرچه قدرت آگاهی ملت ها بیشتر شود، قدرتشان بیشتر و در نتیجه تخریب شان کمتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha