ارائه بخش ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در پایگاه حوزه‌نت
کد خبر: 3870944
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

ارائه بخش ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در پایگاه حوزه‌نت

گروه فناوری اطلاعات ــ پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت بخش ویژه‌ای را با عنوان «سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی» درفضای وب منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با شهادت سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، در بخش علما و مفاخر پایگاه حوزه‌نت، بخش ویژه‌ای با عنوان «سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی» در فضای وب منتشر شد.

در این بخش ویژه، به موضوعات خواندنی از جمله زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطراتی از زبان شهید سلیمانی و یا درباره سردار سلیمانی،‌ پدر فرزندان شهیدان (با ارائه مطالبی درباره نقش حمایتی شهید سلیمانی از فرزندان شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم) و سرباز ولایت (با ارائه مطالب درباره ولایت‌پذیری این شهید آسمانی و بیانات برگزیده رهبری درباره ایشان) پرداخته شده است.

همچنین موضوعاتی از جمله شهادت(با گزارش شهادت سردار سلیمانی و برنامه‌های تشییع پیکر مطهر و اقامه نماز بر ایشان و نیز ارائه پیام‌های تسلیت علما و بزرگان و شخصیت‌های داخلی و خارجی)، متن‌هایی برای سردار دل‌ها و اشعار مخصوص این شهید والا مقام در این ویژه‌نامه قرار گرفته است.

در بخش ویژه «سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی» سعی شده است با ارائه تصاویر، کلیپ‌ها و نیز اینفوگرافی، اطلاعات کاملی از شخصیت و ویژگی‌های این شهید بزرگوار در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بود که در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود. سردار حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ از سوی مقام معظم رهبری، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. در نهایت در ۱۳ دی ۱۳۹۸ توسط دشمن شماره یک شیطان بزرگ آمریکای خبیث در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
برای مشاهده بخش ویژه «سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی»، اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha