گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی در محفل انس با قرآن
کد خبر: 3870975
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی در محفل انس با قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)، مراسم گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و شهیدان همراهش را برگزار کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه علی بن موسی الرضا(ع) زرین شهر، محفل انس با قرآن کریم را با حضور جمعی از قاریان، حافظان شهرستان زرین‌شهر و فعالان قرآنی شهرهای اطراف برگزار کرد.

در این مراسم معنوی که سیداحسان میرزایی مجری‌گری آن را برعهده داشت، سعید خادمیان و مجید نقدی از قاریان ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله پرداختند و اسدالله جعفری از حافظان کل قرآن درباره شخصیت سردار مقاومت مطالبی را در قالب سخنرانی بیان کرد.

در ادامه این محفل قرآنی، سیدمصطفی صفوی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در سوگ شهید به مداحی پرداخت. تلاوت ترتیل از سوی آقایان روح‌اله دهقان، محمدرضا سلیمیان، ابراهیم سلیمیان انجام شد.

گفتنی است؛ مؤسسه علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان زرین‌شهر در استان اصفهان از سال 1367، ابتدا با نام «دارالقرآن زرین شهر» در مسجد اعظم شهرستان با برپایی جلسات قرآن کریم راه‌اندازی شد.

این مرکز در سال 1390 به نام علی بن موسی الرضا(ع) تغییر نام داد، اما برنامه‌ و کلاس‌های قرآنی و برگزاری جلسات و محافل همچنان پا برجا باقی ماند. این محافل قرآنی روز به روز با استقبال همراه شد، به طوری که قاریان و حافظان شهرستان‌های اطراف نیز در این مراسم‌ها شرکت کردند.

مؤسسه قرآنی علی بن موسی الرضا(ع) تاکنون برنامه و محافل قرآنی بسیاری را با هدف ترویج قرآن در میان آحاد مردم برپا کرده است که رسالت اصلی‌اش آشنایی و انس مردم  با کلام‌الله است.

انتهای پیام
captcha